Quote (speedcaster @ Mon, Dec 10 2007, 11:59am)
Ik prefereer de goeie oude Nokia 3310, of zoiets. Die knijp je NOOIT kapot. Daar kun je ook mee gooien en zo, en het essentiƫle (sms'en en bellen) kun je er mee. Goedkoop gegarandeerd.
gebruik ik nu momenteel, maar dat ding blokkeert regelmatig, en kan maar max 20smsen in inbox hebben, wat dus om de 10 minuten vol is:(.
en de batterij gaat een halve dag mee.
onverwoestbaar is die inderdaad wel
This post was edited by Godstrike on Dec 10 2007 06:03am