d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 04:41am
Ik heb men vorige gsm (samsung e900) per ongeluk kapot geknepen en zoek nu dus een nieuwe
maar weet niet welke ik moet kopen
suggesties? en waarom?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Dec 10 2007 05:32am
Quote (Godstrike @ Mon, 10 Dec 2007, 12:41)
Ik heb men vorige gsm (samsung e900) per ongeluk kapot geknepen en zoek nu dus een nieuwe
maar weet niet welke ik moet kopen
suggesties? en waarom?


Wat voor iets zoek je?
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 05:40am
Quote (xycho2d @ Mon, Dec 10 2007, 11:32am)
Wat voor iets zoek je?


weer iets openschuifbaar, dan heb je groter scherm.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 10 2007 05:45am
ik heb de Samsung D900 , en ben er enorm tevreden over , goede gsm en toch niet overdreven duur smile.gif

This post was edited by cranium-sf on Dec 10 2007 05:45am
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2007 05:59am
Ik prefereer de goeie oude Nokia 3310, of zoiets. Die knijp je NOOIT kapot. Daar kun je ook mee gooien en zo, en het essentiƫle (sms'en en bellen) kun je er mee. Goedkoop gegarandeerd.
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 06:02am
Quote (speedcaster @ Mon, Dec 10 2007, 11:59am)
Ik prefereer de goeie oude Nokia 3310, of zoiets. Die knijp je NOOIT kapot. Daar kun je ook mee gooien en zo, en het essentiƫle (sms'en en bellen) kun je er mee. Goedkoop gegarandeerd.


gebruik ik nu momenteel, maar dat ding blokkeert regelmatig, en kan maar max 20smsen in inbox hebben, wat dus om de 10 minuten vol is:(.
en de batterij gaat een halve dag mee.
onverwoestbaar is die inderdaad wel

This post was edited by Godstrike on Dec 10 2007 06:03am
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2007 06:04am
Quote (Godstrike @ Mon, 10 Dec 2007, 13:02)
gebruik ik nu momenteel, maar dat ding blokkeert regelmatig, en kan maar max 20smsen in inbox hebben, wat dus om de 10 minuten vol is:(.
en de batterij gaat een halve dag mee.
onverwoestbaar is die inderdaad wel


Nja, het probleem is inderdaad dat als je er vandaag de dag eentje koopt, hij al ver versleten is... Daar valt weinig aan te doen.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 10 2007 06:10am
n73 hier..

hs boot n95 als je toffe multimedia telefoon wilt
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Dec 10 2007 07:18am
Samsung G600
mooie gsm,
5mp camera (het is wel wat gevoelig voor beweging, effe beweging tijdens het nemen van foto's en byebye foto [Ghosting]),
zeer soepele (snelle menu's),
gebruiksvriendelijk,
ziet er een beetje log uit, maar is wel mooi, simpele design,
ondersteunt microSD,
ondersteunt Edge Network (voor zover ik weet, is dit het snelste draadloos internetverbinding voor de gsm),
enz enz...
ik heb het, en ik ben content.

This post was edited by MorphX on Dec 10 2007 07:22am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 10 2007 07:25am
de oude razr motorola kan ook niet stuk heel plat dus fijn in je zak... maar toch groot scherm.. egt een geweldig ding. ik heb alleen niet zn grote inbox .. als je dat erg vind tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll