☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Sinterklaas Doet Iemand Hier Nog Aan > Geef Je Mening Hier
1
2
3
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 918
Replies: 55
Track Topic
marty17
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
2.91
#1
Dec 5 2007 09:48am
ik persoonlijk zeker wel
lekker eten en paar kado's met suprices
daar ben je nooit te oud voor:)
Doggy-Style
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold
:
0.48
#2
Dec 5 2007 10:08am
Vanavond pakjes avond voor m'n broertje&zusje.
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#3
Dec 5 2007 10:32am
Jawel! Vanochtend zwarte piet gespeeld op een baisschool; vanavond pakjesavond vieren. Neefjes en nichtjes die nog geloven. Super!
Obludra
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold
:
11,155.00
#4
Dec 5 2007 10:51am
Persoonlijk niks maar men vriendin die op kot zit in gent doet wel iets met haar kotgenoten volgende week, kga dan is gaan zien
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#5
Dec 5 2007 11:59am
JE WAAGT HET NIET PIETER
persoonlijk doen we geen sinterklaas meer. GODVERDOMME
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#6
Dec 5 2007 12:10pm
wij wel lkkr hapje ete familie en paar cadeautjes voor mij en mn zusje
blijft leuk
marty17
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
2.91
#7
Dec 5 2007 02:00pm
Quote (edujackass @ Wed, Dec 5 2007, 05:59pm)
JE WAAGT HET NIET PIETER
persoonlijk doen we geen sinterklaas meer. GODVERDOMME
je hoefd niet meteen gaan schelden als je heimwee hebt naar je kindertijd
was zeker weer een geslaagde avond
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#8
Dec 5 2007 02:01pm
Meh, nooit meer sinterklaas gevierd sinds ze me verteld hebben dat ie fake was. Ik was de jongste.
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#9
Dec 5 2007 02:12pm
ik krijg nog steeds iets voor men sinterklaas en ik ben 19, de jongste bij ons thuis is 15 !
hmmm, mss een beetje verwend of gewoon een slechte gewoonte van men moeder
geld is altijd welkom
MorphX
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold
:
0.00
#10
Dec 5 2007 02:15pm
sinterklaas is een turk!
edit : btw, voor ik weer een warn krijg voor spam,
sinterklaas komt niet uit Spanje, zijn kerk was in de Ottomaanse Rijk ofzo.
papa nam me vroeger mee naar de GB om op de schoot van sinterklaas te zitten... vieze kerel.
Altijd op de schoot eerst (sinterklaas moet ook zen deel hebben he. Alleen geven geven geven...),
geef toch die fucking zak me snoep en rot op!
This post was edited by MorphX on Dec 5 2007 02:18pm
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact