d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Religie. > Wat De Neuk Vind Jij Ervan?
12323Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 4 2007 08:23am
POLOLOol!

ik vote onzin omdat het imo ook gewoon onzin is. jezus was een succesvolle sectelijder en thats it.
hier is een goed voorbeeld van een jehoooovaaa getuigen die geen sierurgie mag doen van godt
http://www.dumpert.nl/mediabase/33949/beed44ed/gezicht_etende_tumor.html
IT R TUMOR dus niet kijken als je niet tegen kan. ikzelf vond het best grappig maar dat ben ik.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 4 2007 08:27am
met geloof is niks mis. ik geloof in mezelf wink.gif


religie = onzin
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 4 2007 08:37am
laatste tongue.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 4 2007 08:37am
Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 15:23)
POLOLOol!

ik vote onzin omdat het imo ook gewoon onzin is. jezus was een succesvolle sectelijder en thats it.
hier is een goed voorbeeld van een jehoooovaaa getuigen die geen sierurgie mag doen van godt
http://www.dumpert.nl/mediabase/33949/beed44ed/gezicht_etende_tumor.html
IT R TUMOR dus niet kijken als je niet tegen kan. ikzelf vond het best grappig maar dat ben ik.


Waarom vind je het onzin?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 4 2007 08:39am
ik vind het ook onzin
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 4 2007 08:48am
Quote (thomas1441 @ Tue, Dec 4 2007, 03:39pm)
ik vind het ook onzin


tuurlijk, ik denk dat maar weinig echt gelovigen d2 spelen tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 4 2007 09:02am
Quote (WemyNM @ Tue, 4 Dec 2007, 16:37)
Waarom vind je het onzin?


volgens de bijbel is de aarde 6000 jaar oud, wil zeggen dat er geen dinausaurussen bestonden en dat takjes boompjes en ander fosielshit in 6000jaar in STEEN veranderden.
en als adam en eva egt allemaal gebatst hebben zouden we gigantische incest mongeaulen kinderen geweest zijn. darwin zijn evolutietheorie >> dat
+maria beweerde nog maagd te zijn toen ze zwanger werd van jezus. want ze is bevrucht door de heilige geest. dit is tog wel de meest bullshittigste wat er in dat hele verhaal voorkomt. beetje doen alsof je maagd ben en daar dan een of ander stom religueuz onzin excuus voor gebruiken. yeh right.
en dat jezus later uit zijn graf is gekomen vind ik ook bullshit want iemand kan hem net zo goed ff weggehaald hebben en begraven ofzo
de hemel is alleen verzonnen als pijnstiller voor de dood hell voor als je niet aardig bent dus een soort drijging.
god is om al de goeie dingen aan te verwijten, hetzelfde geld tegenovergesteld voor de duivel natuurlijk.
het bidden vind ik ook behoorlijk nonsense dat je dus in je hoofd iemand gaat vragen of datie iets liefs voor je doet? of een bedankje zeggen voor het eten. het eten is gemaakt door andere mensen. niet door god.
kerken zijn puur gebouwd om geld mee te verdienen en vroeger in de middeleeuwen shit hadden pausen en pastoorshits er ook veel macht door. ze konden namelijk bepalen wie er naar de hemel mocht als diegene er geld voor betaalde.

In amerika loopt het al helemaal uit de hand.
http://www.dumpert.nl/mediabase/25577/a7305c27/maria_verschijnt_op_garagedeur.html
de rest van de reliegies zijn gewoon andere versies maar nog steeds gebaseerd ophetzelfde crap zoals in de koran ook zooi staat over noach en adam en eva alleen had de schrijver van koran imo net ruzie met zen ex gehad datie daardoor zo negatief is over dat je je wijf mag slaan en niet batsen voor het trouwen en altijd lelijk zijn als je vrouw bent.
en dat jezus tegen masturbatie is is de ALLERGROOOTTSTEE ONZIN iedereen masturbeert of je het wilt of niet.
haha deze kwam ik nog tegen
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 4 2007 09:16am
religie is voor onderontwikkelde mensen die te dom zijn voor natuur en scheikunde.
voor alles is een verklaring en alles kan gekwantificeerd worden, wonderen bestaan niet.
wonderen zijn gewoon gebeurtenissen die niet te verklaren zijn door te weinig informatie en kennis
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 4 2007 09:26am
Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
volgens de bijbel is de aarde 6000 jaar oud, wil zeggen dat er geen dinausaurussen bestonden en dat takjes boompjes en ander fosielshit in 6000jaar in STEEN veranderden.

Waar staat dat?

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
en als adam en eva egt allemaal gebatst hebben zouden we gigantische incest mongeaulen kinderen geweest zijn.

Zou jouw bestaan verklaren.

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
+maria beweerde nog maagd te zijn toen ze zwanger werd van jezus. want ze is bevrucht door de heilige geest. dit is tog wel de meest bullshittigste wat er in dat hele verhaal voorkomt. beetje doen alsof je maagd ben en daar dan een of ander stom religueuz onzin excuus voor gebruiken. yeh right. en dat jezus later uit zijn graf is gekomen vind ik ook bullshit want iemand kan hem net zo goed ff weggehaald hebben en begraven ofzo

Volgens de evangelisten is Jezus na zijn dood herkend en wedergekeerd. Zoek 'ongelovige Thomas' op en kijk wat het je biedt.
Wonderen zijn niet te verklaren, zoals beschreven wordt dat Maria de onbevlekte ontvangnis onderging.

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
de hemel is alleen verzonnen als pijnstiller voor de dood hell voor als je niet aardig bent dus een soort drijging.

Waarom is het een pijnstiller. Het is iets om de dood verdraagzaam te maken. Sterker nog, het is iets waar je naar uit kan kijken.

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
god is om al de goeie dingen aan te verwijten, hetzelfde geld tegenovergesteld voor de duivel natuurlijk.

Goed zo!

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
het bidden vind ik ook behoorlijk nonsense dat je dus in je hoofd iemand gaat vragen of datie iets liefs voor je doet? of een bedankje zeggen voor het eten. het eten is gemaakt door andere mensen. niet door god.

Je vraagt niemand in je hoofd. Je bedankt god, dat is iets heel anders. Het eten is klaargemaakt door de mens. Het groeit in de natuur.

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
kerken zijn puur gebouwd om geld mee te verdienen en vroeger in de middeleeuwen shit hadden pausen en pastoorshits er ook veel macht door. ze konden namelijk bepalen wie er naar de hemel mocht als diegene er geld voor betaalde.

Kerken zijn gebouwd als gebedsruimte gewijd aan god.
Daarnaast spreek je over de aflaat, die indertijd misbruikt is door de Rooms-Katholieke kerk. Deze is hedentendage niet meer aanwezig.

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
In amerika loopt het al helemaal uit de hand.

Wat loopt in Amerika niet uit de hand?

Quote (edujackass @ Tue, 4 Dec 2007, 16:02)
de rest van de reliegies zijn gewoon andere versies maar nog steeds gebaseerd ophetzelfde crap zoals in de koran ook zooi staat over noach en adam en eva alleen had de schrijver van koran imo net ruzie met zen ex gehad datie daardoor zo negatief is over dat je je wijf mag slaan en niet batsen voor het trouwen en altijd lelijk zijn als je vrouw bent.
en dat jezus tegen masturbatie is is de ALLERGROOOTTSTEE ONZIN iedereen masturbeert of je het wilt of niet.
haha deze kwam ik nog tegen

Je lult echt hard uit je nek.
Als jij een passage kan vinden waarin Jezus zich uitlaat over zelfbevrediging, dan kan je wel heel erg goed tussen de regels doorlezen.
Volgens mij weet je nog minder over de Koran, dan de Bijbel.


Opvallend overigens dat de topic over religie gaat, maar je vooral je gal spuwt over het Christendom. Zorg eerst dat je wat weet over deze geloofsstroming voordat je jezelf voor schut zet met niet kloppende argumenten.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 4 2007 09:37am
ik ben stiekem verliefd op eduard

maar wou het eigenlijk niet zeggen sad.gif niet boos worden

PS. dit breekt toch niet onze vriendschap? (L)
Go Back To Nederlands Topic List
12323Next
Closed New Topic New Poll