d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aanschaf 8800gt > Goed Plan?
12311Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Nov 28 2007 03:50pm
Hoi,

na wat geruchten en reviews gelezen te hebben, schijnt dat deze kaart 20% minder snel is dan een GTX, en zit daarom te denken aan deze kaart.

ik weet heel zeker dat mijn systeem de kaart aan kan.

ik heb op t moment deze spec's

AMD 6000+
4 GB DDR2 800MHz
7600GT.. dat word wss een 8800GT.

als iemand meer info heeft over deze Videokaart, post het dan

b.v.d.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 28 2007 04:13pm
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1257010/
ik vind het geil datie in 1 slot past.
vergeleken met de 8800gts 320mb die ik er hier nu in heb zitten maakt het volges mij niet al te veel verschil dus ik blijf gewoon bij me kaart die ik nu heb
van 7600 naar 8800gt zal wel behoorlijk fps verschil opleveren.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 29 2007 09:52am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Nov 28 2007, 09:50pm)
Hoi,

na wat geruchten en reviews gelezen te hebben, schijnt dat deze kaart 20% minder snel is dan een GTX, en zit daarom te denken aan deze kaart.

ik weet heel zeker dat mijn systeem de kaart aan kan.

ik heb op t moment deze spec's

AMD 6000+
4 GB DDR2 800MHz
7600GT.. dat word wss een 8800GT.

als iemand meer info heeft over deze Videokaart, post het dan

b.v.d.


ik vind die kaart die je gaat kopen leuk smile.gif ( ik vind amd maar niks tongue.gif )
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Nov 29 2007 09:53am
Jaaa, doen man!

buitenkansje.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Nov 29 2007 10:09am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 29 Nov 2007, 16:52)
ik vind die kaart die je gaat kopen leuk smile.gif ( ik vind amd maar niks tongue.gif )


tja, ik heb eigenlijk geen voorkeur naar merk, ik ben erg tevreden over mijn 6000+ hoor wink.gif

@ doggy

ok ;D

krijg hem gratis op me werk rolleyes.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 29 2007 10:41am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, Nov 29 2007, 04:09pm)
tja, ik heb eigenlijk geen voorkeur naar merk, ik ben erg tevreden over mijn 6000+ hoor wink.gif

@ doggy

ok ;D

krijg hem gratis op me werk rolleyes.gif


:ohmy.gif:O:O waar werk jij
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 29 2007 12:24pm
idd ik ga daar ook werken.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Nov 29 2007 01:11pm
Misschien moet je een nóg betere nemen!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 29 2007 01:14pm
Quote (Doggy-Style @ Thu, 29 Nov 2007, 19:11)
Misschien moet je een nóg betere nemen!


Jezus Twan, hoe komt het dat jij nog niet geloserd bent en 100% warn hebt? :c
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 29 2007 02:49pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Nov 29 2007, 08:14pm)
Jezus Twan, hoe komt het dat jij nog niet geloserd bent en 100% warn hebt? :c


Trader: Trusted
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Closed New Topic New Poll