Quote (Hellskin @ Tue, 27 Nov 2007, 13:27)
ik stopte hier....
tja ik vond dat gedeelte ook raar klinken XD
als ik op een midag niks te doen heb ga ik multiplayer alsnog proberen!
over het gedeelte van in een eigen wereld in je gedachte is wel degelijk waar. het is het gedeelte tussen slapen en dromen in. dat je zelf nog kan bepalen hoe je wilt dromen (meschien herken je het van zon zaterdag ochtend.)