Quote (M[o)
nkey[115],Mon, Nov 26 2007, 04:45pm]Hi,
ik heb zelf 8 loaders en heb daar niks voo rgedownload.
Op het moment dat je een programma gebruikt om loaders te creeeren schend je de license of agreement.
Aangezien dit een third party program is...
De makkelijkste manier is door extra cdkeys te kopen.
Hoe je loaders installeerd:
je installed d2 zorgt ervoor dat wanneer hij klaar is, alles het gewoon doet.
Vervolgens verplaats je het mapje naar de prullenbak/een andere schijf.
waarna je d2 uninstalled.
herhaal dit zelfde proces tot je keys op zijn..
daarna zet je alle mapjes die je verplaatste terug op de oude plek, alleen dan onder een andere naam.
vervang in elk mapje het d2gfx file..
nu kan je uit elke map een snelkpppeling maken, en op je bureaublad zetten.
wederom onder een andere naam.
daar klik je dan met de rechter muis / eigenschappen
en vul je dan in achter wat er al staat (zoiets van: "C:\Diablo II\Diablo II.exe") dit: -w
die -w zorgt ervoor dat je d2 in een klein venster runt, dit maakt het gebruik van loaders een stuk makkelijker.
Dus jij hebt dia 8x op je pc geinstalleerd? Wat een verspilling van ruimte en tijd.
De loader is niet bannable atm ( en dit geld al hoeveel jaren?) ik zou zelfs zeggen dat het geen third party program is maar een mod en die zijn wel toegelaten, dit hebben ze expliciet gezegd.
Ik neem aan, ik heb het zelf nooit geprobeerd, dat door de d2gfx file te vervangen, je meerdere instanties van dia tegelijk kan runnen op je pc?
Voor window mode, ik zie dat je ": -w" hebt gedaan, maar je kan er toch altijd beter bijzetten dat de mensen echt wel die spatie moeten doen om verwarring te vermijden, anders werkt het helemaal niet.
En het moet buiten de quotes staan.
Wat is er makkelijk aan meerdere keys kopen? Zonder multiple keys gaat het gewoon niet.
Maar toch proficiat voor een post zonder gwn quote of 1 woord.