d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
1239Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 19 2007 04:28am
ik verveel me dood , ik doe mijn stage voor ICT.. ik zit op een basisschool met het netwerk school dus ik hoef eigenlijk nooit iets te doen..

vertel me jullie ervaringen tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 19 2007 04:43am
als stagiair zijnde doe je veel bulkwerk (althans, ik..).

soms gaat dat vervele en heb je echt zoiets van: WTF.

alsk je iets mag aanrade: TOON INITIATIEF.

zeg tegen je leidinggevende dat je op zoek bent naar een uitdaging of zeg gewoon dat je je verveelt, omdat je werkzaamheden je neit de hele dag bezig kunnen houden.

proactief denken, geeft je werkgever iig een heel positief beeld van je wink.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Nov 19 2007 05:06am
mijn stages was alles behalve saai.

maarjah ik had ook geen stage op een basisschool wink.gif


ik heb stage gelopen bij de koninklijke marine (2003/2004) en ik heb stage gelopen bij de beveiliging op schiphol (waar ik ook gelijk aangenomen ben en nogsteeds werk)

This post was edited by Hellskin on Nov 19 2007 05:07am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 19 2007 05:08am
ik heb stage bij een hoveniers bedrijf dus zat te doen wink.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Nov 19 2007 05:43am
Loop nu stage bij een standbouw bedrijf tongue.gif Soms verveel ik me maar meestal ben ik wel bezig.
Heb stands ontworpen voor nike rucanor en adidas.
andere stagaire had er een gemaakt voor bjorn borg en binnekort krijgen we ook lacoste.
alle tennismerken zeg maar
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 19 2007 05:58am
is wel leuk allemaal , maar zet er ook je opleiding bij .. ik bedoel ik zit voor een ICT opleiding op een basisshool.. omdat er gewoon geen plek was .. dat is egt erg tongue.gif maja ik trek het wel nog 5 weken tegaan als ik me niet vergis..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 19 2007 06:00am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 19 Nov 2007, 12:58)
is wel leuk allemaal , maar zet er ook je opleiding bij .. ik bedoel ik zit voor een ICT opleiding op een basisshool.. omdat er gewoon geen plek was .. dat is egt erg tongue.gif maja ik trek het wel nog 5 weken tegaan als ik me niet vergis..


Ik zit op het Helicon hovenier en groen opleiding das MBO niveau 4 kwil graag tuin architect worden
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 19 2007 06:23am
ik zit in derde jaar Management, Economie en Recht (MER) en loop stage bij de ING Bank (20 weke)
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 19 2007 06:29am
Quote (JurK. @ Mon, Nov 19 2007, 12:23pm)
ik zit in derde jaar Management, Economie en Recht (MER) en loop stage bij de ING Bank (20 weke)


Avans Breda? (1e-jaars IBMS hier, volgend jaar stage in t buitenland :])
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 19 2007 07:53am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Nov 19 2007, 12:29pm)
Avans Breda? (1e-jaars IBMS hier, volgend jaar stage in t buitenland :])


avans in breda loopt een vriend van me stage tongue.gif ik zit op een basisscool in princenhage.
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll