d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Uitgaan
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 28 2006 05:43am
Ik verbaasde me er zelf laatst aan dat er nog geen topic bestaat over uitgaan, ik denk dat bijna iedereen hier, behalve de jongere garde, wel minstens enkele malen per maand uitgaat of naar een feestje toe gaat.
Dit is de topic om over je plannen van het weekend te discussieren, eventuele gebeurtenissen uit te wisselen, en ook DE plek om nutteloze posts te maken als je in een zatte bui terug komt van het uitgaan en vindt dat de rest hiervan op de hoogte moet worden gebracht(hier heb ik persoonlijk nog al eens last van).

Ik zal het ijs maar breken, ik ga zelf bijna iedere vrijdag naar een cafe hier in het dorp en ga ook nog regelmatig op zaterdag naar een discotheek, stratum of een feest.
Als jullie ergens zijn, wat drinken jullie dan, alleen maar bier of komen er ook sterkere, of misschien minder sterker dranken in het spel? Hoe gul zijn jullie met rondjes weggeven al dan niet aan vrouwen?

bier.gif
Member
Gold: 0.48
Jan 28 2006 05:50am
Quote (triple_han @ Sat, 28 Jan 2006, 12:43)
Ik verbaasde me er zelf laatst aan dat er nog geen topic bestaat over uitgaan, ik denk dat bijna iedereen hier, behalve de jongere garde, wel minstens enkele malen per maand uitgaat of naar een feestje toe gaat.
Dit is de topic om over je plannen van het weekend te discussieren, eventuele gebeurtenissen uit te wisselen, en ook DE plek om nutteloze posts te maken als je in een zatte bui terug komt van het uitgaan en vindt dat de rest hiervan op de hoogte moet worden gebracht(hier heb ik persoonlijk nog al eens last van).

Ik zal het ijs maar breken, ik ga zelf bijna iedere vrijdag naar een cafe hier in het dorp en ga ook nog regelmatig op zaterdag naar een discotheek, stratum of een feest.
Als jullie ergens zijn, wat drinken jullie dan, alleen maar bier of komen er ook sterkere, of misschien minder sterker dranken in het spel? Hoe gul zijn jullie met rondjes weggeven al dan niet aan vrouwen?

bier.gif

lal tongue.gif Ik ga vanavond naar een discotheek (kga ongeveer 1 x per maand daar naartoe) en dan af en toe nog wellis een feestje. Bijna iedere vrijdag middag naar een kroeg. Ik kom er 9 van de 10 keer wel in (nog geen 16, moet 2 maandjes w88)

Zoals vanavond... Ik zal ik wat biertjes nemen, maar ook af en toe een flugel er tussen door en misschien nog een tequilla ofso.. verder niet egt veel.. Ik kan mezelf nog wel inhouden smile.gif Ik moet ook terug naar huis fietsen (10 km) en het is niet ideaal als je om de 10 meter op je bek stuitert.. wink.gif
Member
Gold: 11.33
Jan 28 2006 05:53am
ik ga ook 1 / 2 keer per maand uit en drink voornamelijk bier.. tongue.gif

dits meestal bij een discotheek of een kroeg.. tongue.gif (als je 15 bent mag je er in :>)
gelukkig woon ik dicht bij dus kan ik me aardig bezatten :>
Member
Jan 28 2006 07:28am
Quote (profile van milkaancookies)
20 October 1991

in je profile ben je 14..

hier moet je tog echt 16 zijn om de kroeg in te kunnen..

edit = quote fout tongue.gif

This post was edited by Doggy-Style on Jan 28 2006 07:29am
Member
Gold: 116.00
Jan 28 2006 07:55am
Vrijdag en/of Zaterdag naar de stad, mix tussen kroeg en ander soort tenten. Ikzelf drink liever bier maar de rest van het gezelschap werkt meestal nog een aantal flessen sterkere drank naar binnen (zodat ik natuurlijk niet achter kan blijven!).
Member
Jan 28 2006 08:29am
sorry voor ot maar dit moet ik ff aan jullie laten zien:

Quote (richburg @ Sat, 28 Jan 2006, 11:32)
my ex girlfriend kissed a girl to make me jelous.. didnt work though.. that night i was laying in bed with both girls....

wil je zien? click here

tongue.gif
Member
Gold: 116.00
Jan 28 2006 09:47am
Quote (Doggy-Style @ Sat, Jan 28 2006, 04:29pm)

my ex girlfriend kissed a girl to make me jelous.. didnt work though.. that night i was laying in bed with both girls....

wil je zien? click here

tongue.gif

Posts waarin de naam "Richburg" in voor komt zouden strafbaar moeten zijn.
Member
Gold: 0.00
Jan 28 2006 09:48am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Jan 28 2006, 05:47pm)
Quote (Doggy-Style @ Sat, Jan 28 2006, 04:29pm)

wil je zien? click here

tongue.gif

Posts waarin de naam "Richburg" in voor komt zouden strafbaar moeten zijn.

Dat is toch al strafbaar?

Nu terug on-topic dames.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 28 2006 11:24am
Ik ga voornamelijk met vrienden naar iemand's thuis en dan filmpje kijken / drinken / erna naar huis fietsen of er blijven slapen cool.gif.
Ik ga volgende week zaterdag wss naar "De Kers", iemand in het vriendengroepje is net 16 geworden en wilt kijken hoe het is om uit te gaan unsure.gif . Maja, vanavond ga ik oppassen met 'n vriendin dus dat wordt wel gezellig ph34r.gif .
Mensen tot morgen! Ik ga zo ff naar maat wat drinken, en dan oppassen, later.
Member
Gold: 280.80
Jan 28 2006 11:28am
Quote (triple_han @ Sat, Jan 28 2006, 11:43am)

bier.gif

Eindhovenaar? :-P

welke kroeg ga je altijd op stratum?

Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll