Quote (triple_han @ Sat, 28 Jan 2006, 12:43)
Ik verbaasde me er zelf laatst aan dat er nog geen topic bestaat over uitgaan, ik denk dat bijna iedereen hier, behalve de jongere garde, wel minstens enkele malen per maand uitgaat of naar een feestje toe gaat.
Dit is de topic om over je plannen van het weekend te discussieren, eventuele gebeurtenissen uit te wisselen, en ook DE plek om nutteloze posts te maken als je in een zatte bui terug komt van het uitgaan en vindt dat de rest hiervan op de hoogte moet worden gebracht(hier heb ik persoonlijk nog al eens last van).
Ik zal het ijs maar breken, ik ga zelf bijna iedere vrijdag naar een cafe hier in het dorp en ga ook nog regelmatig op zaterdag naar een discotheek, stratum of een feest.
Als jullie ergens zijn, wat drinken jullie dan, alleen maar bier of komen er ook sterkere, of misschien minder sterker dranken in het spel? Hoe gul zijn jullie met rondjes weggeven al dan niet aan vrouwen?

lal

Ik ga vanavond naar een discotheek (kga ongeveer 1 x per maand daar naartoe) en dan af en toe nog wellis een feestje. Bijna iedere vrijdag middag naar een kroeg. Ik kom er 9 van de 10 keer wel in (nog geen 16, moet 2 maandjes w88)
Zoals vanavond... Ik zal ik wat biertjes nemen, maar ook af en toe een flugel er tussen door en misschien nog een tequilla ofso.. verder niet egt veel.. Ik kan mezelf nog wel inhouden

Ik moet ook terug naar huis fietsen (10 km) en het is niet ideaal als je om de 10 meter op je bek stuitert..