Quote (Feonn @ Sun, Nov 11 2007, 12:28pm)
Ik dacht: Yay! Even 5Mil RSGP sellen, hop 300 ists.
Maar nu ben ik dus weer een beetje helemaal 'in-to' RS, maar ik heb hooguit 4 Ist op Diablo, wat maar 600k is in RS...
Beetje lame vind ik het...
De prijzen worden bepaald door vraag & aanbod. het is heel simpel de ratio's kloppen precies anders kopen mensen de spullen niet meer.
Je bent het er niet mee eens? dan is het aan jou de keuzen om wel of niet zaken te doen hier op jsp.
Ik zie vaak mensen met 1000+ FG, hoe wordt dit verkregen?
er zijn vele manieren om aan fg te komen. een beetje trader die goed op de hoogte zijn van de waarde van items kunnen makkelijk vele fg's winst maken door te zoeken naar koopjes (hier op het forum & op bnet) en daarna weer verkopen met winst. als je een leuk itempje vind (bv een leuke magical +6 orb) die kan in 1x vele tientalle malen meer fg krijgen dan dat ze ervoor betaald hebben.
mensen die al wat langer spelen hebben zoiezo vaak meer reserves waarmee ze goede zaken kunnen doen. (with money you can make more money)
dan heb je nog andere spellen en gasten die een level service runnen (waar je in een dag met een team en een beetje geluk zo 1k fg kan verdienen)
Ladder: Net gestart, dus veel rijkdom zal er niet zijn geweest
oh? ik denk dat je niet zo heel veel ervaring hebt met diabloII... na een maand of 2 is zo'nbeetje alles wat je wil hebben al verkrijgbaar.
1000 FG = 40 ists, is 10HR's+10 ists...
1000 FG = 36 RS Mil, tering-tyfus veel...
het blijft 1000 fg in waarde dus het is evenveel