Ik wil wel haten op Top Notch om een heel andere reden. Door hun soort van monopoliesituatie is er een gebrek aan productiviteit en competitiegevoel in de Nederlandse hiphopscene. Plus ze tekenen teveel mensen. Die artiesten kunnen niet trots aan hun ouders zeggen dat ze bij Top Notch getekend zijn, want hun ouders zijn ondertussen ook zelf getekend.
Voor de rest is Kees is wel een bawse, dat moet gezegd worden.