d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev19899100101102136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 23 2010 04:37pm
Ik wil niet haten op Topnotch, maar die 'Cool' clip is echt slecht. Dio is nog het best, en dat zegt een hoop.

Overigens vind ik RB Djan - Goed Zo een geniale plaat.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 24 2010 10:01am
Ik wil wel haten op Top Notch om een heel andere reden. Door hun soort van monopoliesituatie is er een gebrek aan productiviteit en competitiegevoel in de Nederlandse hiphopscene. Plus ze tekenen teveel mensen. Die artiesten kunnen niet trots aan hun ouders zeggen dat ze bij Top Notch getekend zijn, want hun ouders zijn ondertussen ook zelf getekend.

Voor de rest is Kees is wel een bawse, dat moet gezegd worden.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 26 2010 07:25am



Stuk voor stuk harde tracks. Ik vind dit op zich een goede lijst.
(let niet op cover)
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 27 2010 08:07am
ik kom jullie even pesten met een steve aoki mix van kid cudiiii

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 28 2010 10:07am
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43037071

Quote
Met potlood heeft mc Sticks voorzichtig een datum van zijn derde soloalbum in zijn agenda gezet: 14 mei moet Alledaagse Waanzin uitkomen. Het album is na Microphone Colossus (2004, met producer Kubus) en Fakkelteit (2007, met producer Delic) het derde album met één producer. Ditmaal is het aan Fakkelbrigade producer A.R.T. (Ali Reza Tahoeni) om Sticks van beats te voorzien.

De albumtitel is afgeleid van de korte verhalen Tales of Ordinary Madness van Charles Bukowski en belicht de weg door de alledaagse waanzin van mc Sticks. “Dit is niet per se negatief. Er is ook veel hoop en positiviteit nodig om je weg in het leven te vinden.” De eerste single van het album wordt Tijgers & Draken. 26 februari wordt tijdens de show in de Zwolse popzaal Hedon de clip bij het nummer geprimeurd.

Sticks benadrukt dat de beats en benadering van Alledaagse Waanzin geen verlengde is van Fakkelbrigade. “Dit is weer echt een soloalbum. Daarnaast wordt dit meer een hiphopalbum met hiphopbeats en echte bangers.”










Ik ben erg benieuwd.

This post was edited by uNoTopia on Jan 28 2010 10:07am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 28 2010 10:53am
zag het ook al ja,
er wordt trouwens gezegd dat 26 februari ofzo die clip van tijgers en draken gereleased wordt, maar hij staat al op yt


Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 28 2010 01:06pm
Die sample uit het refrein van Tijgers & Draken is leuk gedaan, maar voor de rest is het een echte kutbeat. Sticks kan me ook niet meer echt overtuigen de laatste tijd. De laatste harde verse van hem was die op Jonge Ondernemers.
Ik luisterde toevallig daarnet nog naar Eigen Wereld en wat een wereld van verschil.
Dus: nee, mijn verwachtingen liggen niet bepaald hoog.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 28 2010 02:11pm
clip is onofficieel ic
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 29 2010 04:02am
Is ook een kutclip. Dat semi-artistieke werkt niet, zoals Kanni al zei. Overigens vind ik Sticks solo ook niet top. Zijn beste nummers op laatste soloalbum zijn allemaal features (op Spaanse vlieg na). Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben.

Wanneer dropt Zwart Licht weer? Verreweg mijn favoriete NL hiphop act van het moment. Ik space hem hard op Fanfare.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 29 2010 04:12am
Het is ook geen officiële clip he.


1000ste post, yeuh!

This post was edited by Doggy-Style on Jan 29 2010 04:13am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19899100101102136Next
Add Reply New Topic New Poll