d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev1979899100101136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 21 2010 11:10am
Quote

Puna bezoekers, er is goed nieuws uit Zwolle en Nijmegen! Zo primeurt vandaag niet alleen de videoclip voor Groen Gras, en is er ook gratis muziek in aantocht. Jawel, op 26 februari komt de allereerste verzamelaar van de Fakkelteitgroep uit. Dit alles wordt aan elkaar gemixt door producers A.R.T. (Fakkelbrigade) en Vader Nikes (Zo Moeilijk) zodat je de cd op kan zetten zonder je verder nog zorgen te hoeven maken om het verslijten van je fast forward knop. Gratis en voor niets te downloaden www.fakkelteitgroep.nl op Puna.nl.

Verwacht dus nieuwe tracks, exclusieve sessies en remixes naast de nummers die de afgelopen tijd zijn uitgebracht door mensen en de, Typhoon en New Cool Collective, Zo Moeilijk, Rico en Sticks en anderen. De “Volume 1″ in de naam verraadt al dat dit een serie gaat worden waar je de exclusieve nieuwe muziek van de mensen van de fakkelteit kan horen. Hou het dus in gaten!

Vrijdag 26 februari staat de Fakkelbrigade in Hedon, de thuishaven van de jongens in Zwolle. Dit geldt tevens als het presentatiemoment van de verzamelschijf. Ook zal de nieuwe videoclip voor de beuker ‘Tijgers en Draken’ van Sticks en A.R.T. hier primeuren. Kun je hier niet bij zijn of is het te ver weg? Op 20 maart breekt de Fakkelbrigade de Melkweg in Amsterdam af samen met Zwart Licht en Winne, mooie herkansing lijkt ons.


+

Groen gras clip

Keihard
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 22 2010 02:05am
Link naar clip? Groen Gras is beste nummer op Colucci Era. Of in ieder geval het meest Opgezwolle-achtig.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 22 2010 05:26am
Quote (Wuben[NM] @ 22 Jan 2010 09:05)
Link naar clip? Groen Gras is beste nummer op Colucci Era. Of in ieder geval het meest Opgezwolle-achtig.
Of de intro...

Ik vind de clip niet super tof ofzo. Te veel effecten worden er in gebruikt.

Member
Posts: 749
Joined: Jul 14 2005
Gold: 46.50
Jan 22 2010 05:58am
HEFVERMOGEN

We mengen blauwww met geel , nigga we maken groen ;)
Get moneyyy get moneyyy das alles wat ik weet !

Jouw manne zijn bang, slikke bolletjes van rotterdam na amsterdam
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 22 2010 06:35am
Quote (Doggy-Style @ 22 Jan 2010 13:26)
Of de intro...

Ik vind de clip niet super tof ofzo. Te veel effecten worden er in gebruikt.


Ja jammer, beetje mislukte versie van Rustug.

Overigens vind ik die James een lul eersteklas. Wat een arrogante kutkop. Typhoon is geniaal.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 22 2010 04:50pm
Nog wat nieuwe SH-tracks

-Joe Budden - Hate Me
http://www.youtube.com/watch?v=An-pqonsIWI

-Joe Budden & Royce Da 5'9" - 40/40 (Productie door het Nederlandse Soulsearchin')
http://www.youtube.com/watch?v=o_hZvMmcR2o

-Crooked I - Been So Long
http://www.youtube.com/watch?v=OnKbqXMe8I8

-Joell Ortiz (Feat. Novel) - Like I Know
http://www.youtube.com/watch?v=D6IjAru4vaU

Erg productief allemaal. Aankomende releases van de 4:

Joe Budden - The Great Escape
Royce Da 5'9" - Bar Exam 3 (13 maart)
Joell Ortiz - Free Agent (23 februari)
Joell Ortiz & Novel - Defying The Predictable
Crooked I - Debuutalbum
Nieuwe Slaughterhouse
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 22 2010 05:02pm
Mijn verwachtingen van die Fakkelteitgroep tape liggen erg laag. Het A-materiaal van hen van de afgelopen maanden vind ik al niks en op dat soort tapes belanden meestal de B-tracks.

Wanneer komt er nog eens een goed Nederlandstalig hiphop album (of track) uit? Bij de Amerikanen is het ook al een aantal weken stil qua releases. Maar het heeft ook zijn voordeel: dan kan ik eindelijk de stapel muziek uit andere genres beluisteren. Louis Armstrong, Jimi Hendrix, Nirvana, Miles Davis, Frank Sinatra, Dizzy Gillespie, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, B.B. King, Johnny Cash, MJ, Prince, The Beatles... Dat is wat er momenteel klaarligt.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 23 2010 04:42am
Quote (Kanni @ Jan 23 2010 12:02am)
Mijn verwachtingen van die Fakkelteitgroep tape liggen erg laag. Het A-materiaal van hen van de afgelopen maanden vind ik al niks en op dat soort tapes belanden meestal de B-tracks.

Wanneer komt er nog eens een goed Nederlandstalig hiphop album (of track) uit? Bij de Amerikanen is het ook al een aantal weken stil qua releases. Maar het heeft ook zijn voordeel: dan kan ik eindelijk de stapel muziek uit andere genres beluisteren. Louis Armstrong, Jimi Hendrix, Nirvana, Miles Davis, Frank Sinatra, Dizzy Gillespie, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, B.B. King, Johnny Cash, MJ, Prince, The Beatles... Dat is wat er momenteel klaarligt.


Ozmo6:2 heb ik toch wel hoop voor
De Kassier, kijken of het echt zo anders is als Turk's oude tracks
Kleine Jay & Cartes album, zit ik ook wel op te wachten
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2010 12:30pm
Blax heeft mij ook nog niet teleurgesteld.
Turk moet gewoon rappen zoals op eerdere tracks. Anders mislukt het zoals die storytelling-track van Hef.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 23 2010 01:42pm
Quote (Kanni @ Jan 23 2010 07:30pm)
Blax heeft mij ook nog niet teleurgesteld.
Turk moet gewoon rappen zoals op eerdere tracks. Anders mislukt het zoals die storytelling-track van Hef.


Die is wel mislukt ja,
toch verwacht ik wel dat turk op zn eigen manier wel met andere topics komt ofzo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1979899100101136Next
Add Reply New Topic New Poll