Quote (Kanni @ Jan 23 2010 12:02am)
Mijn verwachtingen van die Fakkelteitgroep tape liggen erg laag. Het A-materiaal van hen van de afgelopen maanden vind ik al niks en op dat soort tapes belanden meestal de B-tracks.
Wanneer komt er nog eens een goed Nederlandstalig hiphop album (of track) uit? Bij de Amerikanen is het ook al een aantal weken stil qua releases. Maar het heeft ook zijn voordeel: dan kan ik eindelijk de stapel muziek uit andere genres beluisteren. Louis Armstrong, Jimi Hendrix, Nirvana, Miles Davis, Frank Sinatra, Dizzy Gillespie, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, B.B. King, Johnny Cash, MJ, Prince, The Beatles... Dat is wat er momenteel klaarligt.
Ozmo6:2 heb ik toch wel hoop voor
De Kassier, kijken of het echt zo anders is als Turk's oude tracks
Kleine Jay & Cartes album, zit ik ook wel op te wachten