d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev196979899100136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2010 03:40am
Kanni, waarom neem je mij niet mee naar Slaughterhouse in de Melkweg?

Heb je dat niet over voor je lievelingsforumvriendje?
Member
Posts: 7,962
Joined: Sep 20 2009
Gold: 70,686.51
Jan 13 2010 08:40am
Quote (Wuben[NM] @ Jan 13 2010 07:38am)
Haha, die Steen is echt slecht. Die vorige 101 vond ik nog wel gaan, maar dit slaat nergens op.


link naar die sessie plox?

vind sommige nummers van steen echt steen-goed
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 13 2010 09:14am
Google 101 barz tv en een van de eerste is het. Op mijn werk kom ik er niet op.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 16 2010 07:21pm
Mystikal terug uit den bak :D
kverwacht een hele comeback en zo pretty soon.
lekkere flow heeft die, en denk dat de bak zijn muziek er beter op heef gedaan.
Member
Posts: 46
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Jan 16 2010 07:22pm
Google re malaka
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 17 2010 08:29am
Quote (JWT @ 13 Jan 2010 10:40)
Kanni, waarom neem je mij niet mee naar Slaughterhouse in de Melkweg?

Heb je dat niet over voor je lievelingsforumvriendje?

Ik zou graag gaan maar die dag kan ik écht niet. Hopelijk voel je je niet afgewezen.

Ik zal het alvast goed maken met een aantal nieuwe Joe Budden en Royce Da 5'9" tracks:

Joe Budden - R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=sw5584jYQeg

Royce Da 5'9" - Go Hard (Feat. Kid Vishis)
http://www.youtube.com/watch?v=Mt1QYdQ1PjI

Joe Budden - Keep On
http://www.youtube.com/watch?v=7C1fyXnUkl4

Binnenkort komen ze allebei met nieuwe projecten: The Great Escape van Joe Budden en Bar Exam 3 van Royce.
Het begint tijd te worden.

This post was edited by Kanni on Jan 17 2010 08:51am
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 19 2010 02:42pm
Harde tracks Kanni. Denk je trouwens dat Detox dit jaar uit komt? haha

Wel vervelend. Fakkelbrigade valt mij echt steeds lastig.
Gisteren kwam ART in de winkel waar ik werk en 10 seconden geleden zie ik typhoon ineens voor m'n raam.

Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2010 02:53pm
Twan, de dokter heeft beloofd dat hij zeker dit jaar uitkomt. Maar zegt hij dat eigenlijk niet al van in 2004?
Als je FB zoveel ziet, zeg dan dat ze op zoek moeten gaan naar een andere producer en weer normaal moeten rappen. Dat hele "we slaan een andere richting in en we doen waar we zin in hebben" ding is gewoon een excuus om niet toe te moeten geven dat wat ze nu doen wack is. Kort door de bocht dan, he, want zo slecht vind ik het ook weer niet.

Wat Andersssss is top. Ik heb de 3 vorige afleveringen nog niet kunnen beluisteren, maar ga toch beginnen met die van deze week.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2010 07:27am
Nu zit Sanders 2 computers naast me op Windesheim. Zal wel even tegen hem zeggen, haha. Ben benieuwd naar z'n reactie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev196979899100136Next
Add Reply New Topic New Poll