Quote (JWT @ 13 Jan 2010 10:40)
Kanni, waarom neem je mij niet mee naar Slaughterhouse in de Melkweg?
Heb je dat niet over voor je lievelingsforumvriendje?
Ik zou graag gaan maar die dag kan ik écht niet. Hopelijk voel je je niet afgewezen.
Ik zal het alvast goed maken met een aantal nieuwe Joe Budden en Royce Da 5'9" tracks:
Joe Budden - R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=sw5584jYQegRoyce Da 5'9" - Go Hard (Feat. Kid Vishis)
http://www.youtube.com/watch?v=Mt1QYdQ1PjIJoe Budden - Keep On
http://www.youtube.com/watch?v=7C1fyXnUkl4Binnenkort komen ze allebei met nieuwe projecten:
The Great Escape van Joe Budden en
Bar Exam 3 van Royce.
Het begint tijd te worden.
This post was edited by Kanni on Jan 17 2010 08:51am