Quote (uNoTopia @ 4 Jan 2010 19:46)
Voor jou misschien, ik vind het juist wel hard. Niet alles klopt maar dat vind ik niet hinderlijk. Ja, tuurlijk hielpen de Kubus biets, maar ik vind dat Jawat z'n eigen 'ding' heeft wat ik niet bij anderen zie. Swagger is een verkeerd woord voor wat ik bedoel, noem het maar wat je wilt.
Het is niet zo dat ik Jawat als een enorme grootheid zie in de NL scene ofzo, maar zo'n uitspraak raakt kant noch wal aangezien het voor een groot gedeelte afhangt van persoonlijke smaak. Zwarte Koffie, Plakka, Duidelijk zijn nog steeds boeiend.
Dankje Kanni de Alwetende.

Ja, ik vind: als je haat moet je het goed doen. De tracks die je noemt vind ik ook nog steeds goed, maar let's be honest: je moet al enorm veel moeite doen om die producties te verpesten.
Het enige ding dat Jawat! uniek maakt tegenover andere rappers anno 2010 is een lelijke flow.

Quote (JWT @ 5 Jan 2010 09:09)
Ik vind deze tof:
http://www.youtube.com/watch?v=_EFVyq9eW3k
Ja, ik heb dat album al een paar maanden in mijn 'nog te checken'-mapje staan, ik kom er maar niet aan toe.
Quote (thomas1441 @ 7 Jan 2010 16:14)
Ik zit echt te wachten op Ozmo6:2
Alvast weer een beetje Ozmoses en Chronozbaal luisteren, krijg ik nog meer zin in het derde album
wat jullie?
Ja, mag wel komen van mij. Het is alweer een hele tijd geleden dat er op Nederlandstalig vlak nog iets boeiend uit is gekomen.