d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev19495969798136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2010 12:16pm
zeer "underrated" rapper.
ik vind hem persoonlijk de beste "freestyler".
eenders welke beat je hem voorschotelt, hij zal er iets op verzinnen en zen flow aan de beat aanpassen.
elke keer weer anders.
veel "bekendere" rappers hebben hem veel gedist, omdat ze blijven beweren dat Dizzee zijn "freestyles" voorbereid.
er is altijd wel een soort van voorbereiding, maar niet dat dizzee thuis zijn teksten aan het instuderen is.
soms wel moeilijk te verstaan :D
vanaf de derde freestyle is het effe ziiiiieeekkkkk.

Member
Posts: 34,410
Joined: Feb 2 2006
Gold: 0.00
Jan 3 2010 02:08pm
Quote (JWT @ 3 Jan 2010 11:18)
Inmiddels al een paar maanden oud:
http://www.youtube.com/watch?v=PPfY6_Z18EA

Vanaf 2:36 --> ZIEK
2:54 t/m 3:00 --> Kippenvel


n 00 b

^^
Member
Posts: 7,962
Joined: Sep 20 2009
Gold: 70,686.51
Jan 3 2010 03:34pm
Quote (derfana @ Jan 3 2010 09:08pm)
n 00 b

^^


noU
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2010 04:56pm
luister eens naar die freestyle die ik heb gepost van Dizzee vanaf 5.05 :D
wanneer je high bent,
ben effe high nu, en die klinkt nu effe "sick".
jaja dizzee is goed.
vanaf 8.20 diss't die Titch, ook een britse.
zalige diss, in freesttle. "small time titch, bitch, full time snitch, you got to pass me to get rich" :D :D

This post was edited by MorphX on Jan 3 2010 05:24pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 4 2010 07:27am
Hij flowt wel nice maar ik trek dat accent niet.

Nieuwe track van Obie Trice:


Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 4 2010 11:55am
Hier kan ik gewoon niet om lachen


Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 4 2010 12:10pm
Inderdaad om te huilen. Ze moeten het gewoon bij voetbal houden.
Gebruikte beats moeten sowieso met rust worden gelaten.

Nog eens de échte track met de keiharde verse van Drake:
De aandachtige mensen zien ook The Alchemist en Slaughterhouse in de video voorbijkomen.



[Drake]
Last name ever,
first name greatest,
like a sprained ankle boy I ain’t nuttin to play with,
it started off local but thanks to all the haters,
i know G4 pilots on a first name basis,
and your city faded off to brown, Nino,
she insists she got more class, we know!
swimming in the money come and find me, Nemo,
if i was at the club you know I ball’d, chemo,
drop the mixtape that sh-t sounded like an album
who’d have thought a country wide tour would be the outcome
labels want my name beside the X like Malcolm
everybody got a deal, I did it without one,
yeah n-gga i’m about my business,
killing all these rappers you would swear I had a hit list,
everyone who doubted me is asking for forgiveness,
if you aint been a part of it at least you got to witness
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 4 2010 12:46pm
Quote (Kanni @ 30 Dec 2009 19:41)
Jawat! is allang niet meer boeiend, als hij dat ooit al geweest is. Hij is nooit een goede rappert geweest, maar haalde een tijdje wat aandacht door de sterke Kubus-beats en de Buitenwesten-periode.


Voor jou misschien, ik vind het juist wel hard. Niet alles klopt maar dat vind ik niet hinderlijk. Ja, tuurlijk hielpen de Kubus biets, maar ik vind dat Jawat z'n eigen 'ding' heeft wat ik niet bij anderen zie. Swagger is een verkeerd woord voor wat ik bedoel, noem het maar wat je wilt.

Het is niet zo dat ik Jawat als een enorme grootheid zie in de NL scene ofzo, maar zo'n uitspraak raakt kant noch wal aangezien het voor een groot gedeelte afhangt van persoonlijke smaak. Zwarte Koffie, Plakka, Duidelijk zijn nog steeds boeiend.

Quote (Kanni @ 30 Dec 2009 19:41)
Enkel de overgebleven Opgezwolle/Buitenwesten-types of Jawat!-fanboys (bestaan ze?) checken zijn shit nog uit pure nostalgie, maar zelfs zij zijn vaak teleurgesteld. Terecht.


Dankje Kanni de Alwetende. :)

This post was edited by uNoTopia on Jan 4 2010 12:46pm
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 4 2010 12:53pm
Quote (Kanni @ Jan 4 2010 07:10pm)
Inderdaad om te huilen. Ze moeten het gewoon bij voetbal houden.
Gebruikte beats moeten sowieso met rust worden gelaten.

Nog eens de échte track met de keiharde verse van Drake:
De aandachtige mensen zien ook The Alchemist en Slaughterhouse in de video voorbijkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=eDuRoPIOBjE

[Drake]
Last name ever,
first name greatest,
like a sprained ankle boy I ain’t nuttin to play with,
it started off local but thanks to all the haters,
i know G4 pilots on a first name basis,
and your city faded off to brown, Nino,
she insists she got more class, we know!
swimming in the money come and find me, Nemo,
if i was at the club you know I ball’d, chemo,
drop the mixtape that sh-t sounded like an album
who’d have thought a country wide tour would be the outcome
labels want my name beside the X like Malcolm
everybody got a deal, I did it without one,
yeah n-gga i’m about my business,
killing all these rappers you would swear I had a hit list,
everyone who doubted me is asking for forgiveness,
if you aint been a part of it at least you got to witness


Harde verse van Em ook oh
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 5 2010 02:09am
Ik vind deze tof:

Go Back To Nederlands Topic List
Prev19495969798136Next
Add Reply New Topic New Poll