Quote (Tunder_Monkey @ 22 Jun 2011 05:59)
oke vanacht.. holy fuck haha, ginger was in de stad.. dus ik haar opzoeken en subtiel overgehaald om wandelingetje langs de haven te doen dus toen vonden we rustig plekje en wij even lekker zoenen daarna weer terug gebracht en moest ze gaan want ze moet morgen 9 uur al school.. dusja... maar leuk meisje deze is echt leeeeeeuuuuuukkkkkk...... maarrr ander cafe, WTF dubstep avond in walk.... blegh... dan maar miller NHTV feestje NICEEE maar de muziek ook hier... WTF. alleen maar kroeg ellende nederlandstalige shit en geen electrohouse... dus einde nabij... dan maar nachtwacht hahahaha foute tent altijd laatste optie... loopt wijf daar rodn GDOVER GODVER GODVERRRRRRRRRR HEB LELIJKE CHICK GEZOEND IN CAFE BETER ZAG NIEMAMD HET ouwe. als ginger hier achter komt ben ik de lul. maarja, herkende niemand daar... en volgens mij zagen alleen me maten het... was heel even.. maarja. daarna met die kut naar der kamer.
ik laat haar zuigen hahaha, ze slikt al die shit door LOL en toen heb ik haar overtuigd voor mij een soa test te doen :D:D::D:D:D::D:D: hahaha en toen ging ik naar huis hahahaha lekker eitjeee
fucking kut schildpadden weer bij dora godverrrr
http://94.100.122.122/1338150001-1338200000/1338165001-1338165100/1338165072_6_2avA.jpeg deze heb ik al 3 keer gezien ofzo
vrijdag examenfeest van hockeysletten en donderdag poolparty met leuke chickssssss naaaiseeee en volgende dinsdag hollywood thema feest met ginger

vandaag trouwens zo'n honder miljard koekjes ingepakt bij bakkersland. BROOD/KOEKJES FABRIEK FOR THE WINNN
Mind = blown. Ik wil niet weten hoe achterlijk die meiden die jij neukt zijn. :|
WTB jouw schema, ik ben nog bezig met een paar laatste verbeteringen van mijn bedrijfsrapportage. Hopelijk vandaag af. Morgen op school met een vriend van me afgesproken om alles ervan te controleren en desnoods nog wat aan te passen. Dan eindelijk vakantie.
Enige wat ik op dit moment op de planning heb staan deze week is vrijdag rustig ergens wat pilzen en dan zaterdag DefQon.1 :D:D