d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev19394959697136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 28 2009 06:27am
Quote (Kanni @ Dec 28 2009 01:07pm)
Eindelijk: Extince bij 101 barz.

http://www.101.tv/page/101barz

Zijn nieuwe album komt 23 februari 2010.


hmm allemaal oude tracks, wel jammer
kijk wel uit naar dat album
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 30 2009 07:26am
Quote (uNoTopia @ Dec 30 2009 01:13pm)


Lol, dat je nog op die site kijkt
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 30 2009 11:25am
Quote (thomas1441 @ 30 Dec 2009 14:26)
Lol, dat je nog op die site kijkt


Erop gewezen door een vriend van mij.

lolroflol.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 30 2009 12:41pm
Ik wil niet haten, maar ik ga toch iets doen wat erop lijkt: Jawat! is allang niet meer boeiend, als hij dat ooit al geweest is. Hij is nooit een goede rappert geweest, maar haalde een tijdje wat aandacht door de sterke Kubus-beats en de Buitenwesten-periode. Nederlandse hiphop is zodanig ook geëvolueerd dat je in 2009/2010 echt niet meer kan komen met zo'n slechte flow. Enkel de overgebleven Opgezwolle/Buitenwesten-types of Jawat!-fanboys (bestaan ze?) checken zijn shit nog uit pure nostalgie, maar zelfs zij zijn vaak teleurgesteld. Terecht.

Dat pre-album 'Special Reserve' van Obie Trice is ook een teleurstelling. Hopelijk wordt zijn écht album, dat in 2010 dropt, wel zijn naam waardig.

16 maart dropt Nas samen met Damian Marley een album 'Distant Relatives'.

Verder is er op gebied van hiphop niet veel interessants meer gebeurd de afgelopen weken. Op die 101-barz sessie van de Ekster na.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 30 2009 01:45pm
Ik check zijn nieuwe shit zoiezo, maar het is inderdaad niet echt interessant
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 30 2009 03:46pm
En Keizer en Priester zijn ongelofelijke faggots, dat was ik nog vergeten posten. Daarnaast zijn het waardeloze rappers. Die ene lispelt, ze hebben nog een kinderstem, de metaforen en woordspelingen zijn flauw en played-out en Lil' Wayne imiteren is al helemaal te achterlijk voor woorden. Ik ben die So So Lobi-movement beu. Die Nederlandse scene is mij te lief. Er is iemand nodig met talent en lef. Waar is Mini?

Haha, deze blijft te hard:



This post was edited by Kanni on Dec 30 2009 03:49pm
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 31 2009 05:01am
Quote (Kanni @ Dec 30 2009 10:46pm)
En Keizer en Priester zijn ongelofelijke faggots, dat was ik nog vergeten posten. Daarnaast zijn het waardeloze rappers. Die ene lispelt, ze hebben nog een kinderstem, de metaforen en woordspelingen zijn flauw en played-out en Lil' Wayne imiteren is al helemaal te achterlijk voor woorden. Ik ben die So So Lobi-movement beu. Die Nederlandse scene is mij te lief. Er is iemand nodig met talent en lef. Waar is Mini?

Haha, deze blijft te hard:

http://www.youtube.com/watch?v=MHhXjBiQDhQ


Deze ook.
http://www.youtube.com/watch?v=u4Ph-txjqHs


This post was edited by thomas1441 on Dec 31 2009 05:01am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 2 2010 06:08pm
Blijkbaar zijn er in samenwerking met Muppetstuff funk-remixes in de maak van enkele tracks van Rico & Typhoon.
Volgens de internets drie tracks: Ga, Gekkenhuis en Wie Heeft De Bal.
Het is via platomania.eu te bestellen en kost 4,99 €.



Thomas: Ja, als track wel, maar ik vind U-NIQ zo'n geforceerde stoerheid hebben. Raekwon heeft dat ook.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 3 2010 04:18am
Inmiddels al een paar maanden oud:


Vanaf 2:36 --> ZIEK
2:54 t/m 3:00 --> Kippenvel

This post was edited by JWT on Jan 3 2010 04:19am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19394959697136Next
Add Reply New Topic New Poll