Ik ken Pete Philly eigenlijk enkel van dat refreintje van die track van Jiggy, en dat doet hij heel goed. Had zijn laatste album eens zien liggen in de winkel, maar was toen € 17 of zo, en ik check meestal eerst voor ik wat koop. Dat moet ik dus nog steeds doen. Die 101 sessie is in ieder geval heel hard. Zijn Engels is ook bijna accentloos, dat is op zich al een geruststelling. Dat is bij sommige andere NL-artiesten (Sugacane, Brainpower) wel anders.
Nog meningen over Pete Philly & Perquisite?
Quote (Wuben[NM)
,8 Dec 2009 21:10]Puppets is mijn ringtone. Toptrack.
Ik zit nu helemaal in dat album. Puppets, You en vooral Yesterday zijn geniale nummers. Hele originele producties, on-Amerikaans eigenlijk. Slug heeft een rustige stem, sterke teksten & ontspannen flow. Ja, ik ga zeker nog hun vorige werken checken/kopen.