d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev18990919293136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2009 05:50am
Relapse: Refill van Eminem is gelekt: 7 nieuwe tracks, waarvan er al 2 bekend waren.
Niet echt heel interessant. Qua productie zit het wel goed (die productie van Hell Breaks Loose is crack) maar qua rap is het meer van Relapse: stemmetjes, accentjes en gestoorde inhoud. Hij laat zien dat hij nog steeds als één van de beste kan rappen, maar het klinkt allemaal nogal geforceerd.
Beter rapt hij zoals op Underground of The Warning op Relapse 2.

Hell Breaks Loose (Feat. Dr. Dre)

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2009 06:56am
Winne komt binnenkort ook met een compilatietape, vanwege zijn So So Lobi movement:

'Onder meer Extince, RBdjan, Eddy Ra, Sticks & Rico, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Gers, Shyrock, Jiggy Djé en Winne zelf leveren exclusief materiaal voor de cd die waarschijnlijk 18 december moet gaan verschijnen. "Iedereen is met vuur gekomen. Ik heb het ook gewoon gezegd, kom niet met tweederangs shit of derderangs shit die niet op je plaat wil hebben en eigenlijk aan niemand wil laten horen. Ik wil die track die eigenlijk voor je plaat bestemd is, het liefst die single." Aldus Winne.'

De track van Winne is alvast héél nice:


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 6 2009 08:19am
Sowieso is extravaganza 4 dope. Die Extince track is geweldig.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2009 01:19pm
Die Extince track, Verstoppertje van Winne, Tijgers & Draken van Sticks, Ik Ben Hier van Fresku & Ski Leraar Bruin heb ik laten staan.
Die verse van P. Fabergé op Ski Leraar Bruin is echt keihard. Is voor mij op dit moment wel een top 5 rapper, hij zou eens een solo album moeten droppen.

Btw ik begin Atmosphere wel te appreciëren. Of ja: ik ben ondertussen al bij de tweede track: Puppets. Heerlijk nummer is dat.

This post was edited by Kanni on Dec 6 2009 01:23pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 7 2009 04:52pm
Hefvermogen is saai op een paar tracks na.

Dret & Krulle hebben een EP gedropt, moet nog luisteren.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Dec 7 2009 06:03pm
kent iemand Starflam hier?
paar Brusselse en Luikse rappers,
is goed vind ik, ben ze is gaan opzoeken in een club in Brussel (nexus of zoiets), die kunnen er de sfeer in brengen ze :
bv :


This post was edited by MorphX on Dec 7 2009 06:07pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 8 2009 11:27am
Quote (Kanni @ 7 Dec 2009 23:52)
Hefvermogen is saai op een paar tracks na.

Dret & Krulle hebben een EP gedropt, moet nog luisteren.


Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 8 2009 12:41pm
Hefvermogen is niks aan.
Op elke track zegt hij wel iets in de trant van: Sinds Puur ben ik de beste blablabla
Alleen maar meer van hetzelfde

Hopelijk wordt Papierwerk anders, anders wordt het geen miljoen voor Hef

Dret&Krulle checken..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 8 2009 12:49pm
Hahaha, die is master, Unotopia. Vooral omdat het écht zo is. In één track kreeg hij hoofd in de waggie en de volgende track in de badkuip
Maar goed, ik vind het vooral qua productie tegenvallen. Het klinkt allemaal nogal slap. Eerste 3 tracks en Op Een Missie zijn nog wel leuk.


Morphx:

Ik ken ze van naam, maar aan Franstalige hiphop kom ik jammer genoeg niet echt toe. Ik begrijp het ook maar half, dus dat maakt het minder interessant om te luisteren. Als je écht moet nadenken en vertalen mis je ook veel van de muziek zelf.
Ik dacht trouwens dat Starflam verleden tijd was, één van die mannetjes was volgens mij toch met een soloding bezig? Balo volgens mij.

Deze ken ik wel trouwens, ook van één van de leden:

Akro - Bitches From Brussels

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 8 2009 02:10pm
Puppets is mijn ringtone. Toptrack.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18990919293136Next
Add Reply New Topic New Poll