Hahaha, die is master, Unotopia. Vooral omdat het écht zo is. In één track kreeg hij hoofd in de waggie en de volgende track in de badkuip

Maar goed, ik vind het vooral qua productie tegenvallen. Het klinkt allemaal nogal slap. Eerste 3 tracks en Op Een Missie zijn nog wel leuk.
Morphx:
Ik ken ze van naam, maar aan Franstalige hiphop kom ik jammer genoeg niet echt toe. Ik begrijp het ook maar half, dus dat maakt het minder interessant om te luisteren. Als je écht moet nadenken en vertalen mis je ook veel van de muziek zelf.
Ik dacht trouwens dat Starflam verleden tijd was, één van die mannetjes was volgens mij toch met een soloding bezig? Balo volgens mij.
Deze ken ik wel trouwens, ook van één van de leden:
Akro - Bitches From Brussels