Quote (Zephon @ Tue, 10 Jul 2007, 21:17)
Je haalt nu net het punt noten eruit, misschien is dat een slechte vergelijking maar uit een onderzoek aan de universiteit van Bristol is gebleken dat alcohol velen malen slechter voor een mens is als wiet. Alcohol staat net onder GHB , Heroine en cocaine, waar wiet op een hele lage plaats staat , zelfs tabak staat nog hoger als een jointje.
Leugens? Lijkt me toch niet.
Deze topic gaat over wiet, niet over alcohol. Ik vraag me af waar die vergelijkingsdrang toch vandaan komt. Dat alcohol 'slechter is dan cannabis', is relatief. Alles hangt sterk af van hoe het wordt gebruikt. Zelfs dan nog. Het is niet omdat A slecht kan zijn en legaal is, dat B, dat ook slecht is, automatisch ook in aanmerking moet komen voor legalisering. Eén slecht product is beter dan twee. Van iemand die schijnbaar tegen alcoholmisbruik is, zou je wel verwachten dat hij op z'n minst ook tegen de legalisering van cannabis is.
Quote (Mischa @ Tue, 10 Jul 2007, 22:04)
Quote (Kanni)
Mischa: Ik wil jouw reactie wel eens zien als je 40 bent, jankend over je chemotherapie en gillend 'WAAR BLEEF DAT VLIEGTUIG TOCH'.
Het hoeft niet
mijn vader rookt sinds zijn 13e 2 pakjes extra lang sigaretten per dag en hij heeft laatst een longscan laten maken en die waren brandschoon
het is zo leuk om jou zo intelligent te zien doen met je media overspoelde arrogante kop, je somt allerlei dingen op uit de boekjes,
terwijl je er persoonlijk, uit eigen gevormde meningen niets vanaf weet
In mijn familiekring zijn al verschillende mensen aan longkanker gestorven, persoonlijk genoeg voor je? Dat doet er eigenlijk zelfs niet toe, het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat rokers gemiddeld tien jaar jonger sterven. Maar blijf jij maar geloven in de onschuld van een sigaret of joint. Slimme opmerkingen worden toch niet verwacht van jou.
Quote (Mischa @ Tue, 10 Jul 2007, 22:04)
als je het genot van wiet goed heb ervaren, kunnen die dingen je niets schelen, want er zal weinig gebeuren
ik word liever 40 en een prachtige jeugd achter de rug, dan nog 40 jaar mijn vrije tijd te moeten vullen met leuke activiteiten zoals nordic walking, creatief met servetten en dakpanschilderen.
Dus het slagen van jouw jeugd is volledig afhankelijk van jouw cannabisgebruik, en je bent er toe bereid om je eigen leven te daarvoor te verkorten. Wat ben jij toch een triest mannetje.