wooohooo Verhofstadt bij de koning!!
ze zeggen dat de koning Verhofstadt geen "opdracht" heeft gegeven,
of sommigen zeggen dat Verhofstadt "de opdracht heeft geweigerd,
ma ik ben er verdomme zeker van da we meer van Verhofstadt gaan horen (lees meemaken)
hoop ik toch... ik was zo blij toen ik las dat de koning Verhofstadt opt schootje riep,
hoope da er meer uitvloeit.
blijkt toch da de voorspelling vrij accuraat waren,
ergens op pagina twee vermeld ik het nog,
ofwel is die Leterme een superflop, of een superheld,
wat ik meer als superflop zag uitkomen!!
en nu ga ik een bidje maken dat verhofstadt terug premier word ofz