d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey... Voorstel... Lees...
Prev18910111218Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
Nov 29 2006 01:48pm
Quote (richburg)
hollywood lijkt me iig wel t beste...
wel ver voor mij

heb je weleens goed gekeken naar dat plaatje??

voorjou is het toch best dichtbij als je het gaat vergelijken...

btw ik zeg volgende dag terug met de trein, moet wel lukke Snolliewood is toch open tot sochtends
en zoniet kunne we nog naar oud bruin om een afzakkertje te drinken... kunne we wel deftige gesprekken houden
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 29 2006 01:50pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:21pm)
Quote (Hellskin @ Wed, 29 Nov 2006, 19:47)
ditjaar heeft holywood hem gewoon weer gewonnen, maar er zijn een aantal landelijke prijzen voor "beste discotheek"...

ik weet de naam niet maar het gelde in de uitgaanswereld als de meest toonaangevende (de gene met de meest professionele jury, die met 2 man ieder jaar weer iedere discotheek afgaan en een uitgebreid raport opstellen en daarnaast een publieks stemming hebben met het grootste aantal publieke stemmers)

wel ver voor mij, maar dan regel ik wel een taxitjuh, of de volgende dag met trein terug. of en hotel moet ook lukken daro.

nog een niets zeggende disco die ik wel zie zitten : loosbroek icon_pointr.gif De lunenburg.

De lunenburg is wel goeie tent, kom er paar x per jaar:P

Een vriendin van me woont daar in de buurt en k ga er altijd met carnaval en oud & nieuw naar toe.

Ik kom zelf uithoofddor (vlakbij haarlem & schiphol).

Plaats zou mij niet veel uitmaken, ik regel wel een auto:P

Member
Gold: 0.00
Nov 29 2006 01:59pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 09:21pm)
ditjaar heeft holywood hem gewoon weer gewonnen, maar er zijn een aantal landelijke prijzen voor "beste discotheek"...

ik weet de naam niet maar het gelde in de uitgaanswereld als de meest toonaangevende (de gene met de meest professionele jury, die met 2 man ieder jaar weer iedere discotheek afgaan en een uitgebreid raport opstellen en daarnaast een publieks stemming hebben met het grootste aantal publieke stemmers)

wel ver voor mij, maar dan regel ik wel een taxitjuh, of de volgende dag met trein terug. of en hotel moet ook lukken daro.

nog een niets zeggende disco die ik wel zie zitten : loosbroek icon_pointr.gif De lunenburg.

Wij hebben onze schoolfeesten altijd in LB, sinds de verbouwing vind ik het maar een gaypaleis geworden, daarvoor was het best een leuke tent.
Member
Nov 29 2006 02:31pm
Quote (triple_han @ Wed, 29 Nov 2006, 20:59)
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 09:21pm)

Wij hebben onze schoolfeesten altijd in LB, sinds de verbouwing vind ik het maar een gaypaleis geworden, daarvoor was het best een leuke tent.

ik vind de kelder sinds de verbouwing t beste.. en in de lounge moeten ze ook lounge draaien.. maja

Quote (feargod @ Wed, 29 Nov 2006, 20:50)
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:21pm)

De lunenburg is wel goeie tent, kom er paar x per jaar:P

Een vriendin van me woont daar in de buurt en k ga er altijd met carnaval en oud & nieuw naar toe.

Ik kom zelf uithoofddor (vlakbij haarlem & schiphol).

Plaats zou mij niet veel uitmaken, ik regel wel een auto:P

wow.. de lun zo bekend? ik zit er wel 1-2 keer per maand een paar uurtjes..
Quote (Hellskin @ Wed, 29 Nov 2006, 20:48)
Quote (richburg)
wel ver voor mij

heb je weleens goed gekeken naar dat plaatje??

voorjou is het toch best dichtbij als je het gaat vergelijken...

btw ik zeg volgende dag terug met de trein, moet wel lukke Snolliewood is toch open tot sochtends
en zoniet kunne we nog naar oud bruin om een afzakkertje te drinken... kunne we wel deftige gesprekken houden

lijkt me wel wat..
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 29 2006 02:36pm
cafe > disco ^__________^
Member
Nov 29 2006 02:40pm
Quote (Incompetence @ Wed, 29 Nov 2006, 21:36)

fout...

cafe = jongens en oude mensen
disco = meiden..

hoe durf je dat te zeggen?
Member
Gold: 0.31
Nov 29 2006 02:52pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:47pm)
Quote (Ov2rkill @ Wed, 29 Nov 2006, 20:24)
Pff... Discotheken, onmogelijk om deftige gesprekken daar te houden en in de meeste mag ik toch niet binnen tongue.gif
Ow ja, waarom zijn er zo weinig belgen aanwezig?

deftige gesprekken zullen niet echt ontstaan.. ik heb geen zin in een politieke of religieuze discussie die hier bij nederlanders onderling al zo vaak op treden.

Lijkt me gezelliger om met zn alle een bietje gezellig te zuipen en gewoon lol te hebben..

ohja en om je belgen vraag zal ik ff een oude koe uit de sloot trekken..
tis een nederlandse forum.. niet een beglische.
rofl

Dààr zijn we weer met je volledig idiote stellingen en verwijten naar belgen toe...
Doet me weer levendig herinneren waarom ik je van in het begin niet kon uitstaan.

Zeg me eens, waarom denk je nu, wanneer ik zeg dat ik deftige gesprekken wil voeren, dat ik politieke of religieuze discussies wil voeren? Komop man, zoals je zelf zegt, ik ben een belg, geen afgevaardigde van het vaticaanstad. Hoe kom je er nu weer op om deze forum af te schilderen als een hollander-only forum? En, "een oude koe uit de sloot trekken..." Komaan toch!
Member
Nov 29 2006 03:13pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 29 Nov 2006, 21:52)
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:47pm)
Quote (Ov2rkill @ Wed, 29 Nov 2006, 20:24)
Pff... Discotheken, onmogelijk om deftige gesprekken daar te houden en in de meeste mag ik toch niet binnen tongue.gif
Ow ja, waarom zijn er zo weinig belgen aanwezig?

deftige gesprekken zullen niet echt ontstaan.. ik heb geen zin in een politieke of religieuze discussie die hier bij nederlanders onderling al zo vaak op treden.

Lijkt me gezelliger om met zn alle een bietje gezellig te zuipen en gewoon lol te hebben..

ohja en om je belgen vraag zal ik ff een oude koe uit de sloot trekken..
tis een nederlandse forum.. niet een beglische.
rofl

Dààr zijn we weer met je volledig idiote stellingen en verwijten naar belgen toe...
Doet me weer levendig herinneren waarom ik je van in het begin niet kon uitstaan.

Zeg me eens, waarom denk je nu, wanneer ik zeg dat ik deftige gesprekken wil voeren, dat ik politieke of religieuze discussies wil voeren? Komop man, zoals je zelf zegt, ik ben een belg, geen afgevaardigde van het vaticaanstad. Hoe kom je er nu weer op om deze forum af te schilderen als een hollander-only forum? En, "een oude koe uit de sloot trekken..." Komaan toch!

teneerste worden meesten threads hier in het nederlandse deel een discussie thread waar in verwijten worden gemaakt tegen mensen waarin mensen gekwetst worden en een sfeer onstaat die niet echt aangenaam is.
Religie en politiek zijn gewoon onderwerpen die vaak oorzaken zijn van discussie dus nam ik die als voorbeeld.

Ik heb niets tegen belgen.. ik ben 1/8ste belg.. het was een grap.. sorry dat ik je misschien gekwestd heb..
zoals timo als uitleg zei : je kunt je eigen bloed niet discrimineren.. nou als ik 1/8ste belg ben mag ik toch grapjes maken of niet?
Member
Gold: 100.00
Nov 29 2006 03:27pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:40pm)

fout...

disco = meiden..

daar ben ik het helemaal mee eens...

en je hoeft hier de belgen niet de discrimineren hoor Rich,... nergens voornodig
en wees niet hypocriet? je kan je eigen bloed best discrimineren...
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 29 2006 03:42pm
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:40pm)

fout...

disco = meiden..

Dan ga je naar de verkeerde cafes, 1/8ste belg. ROFL.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111218Next
Closed New Topic New Poll