Quote (triple_han @ Wed, 29 Nov 2006, 20:59)
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 09:21pm)
Quote (Hellskin @ Wed, 29 Nov 2006, 19:47)
ditjaar heeft holywood hem gewoon weer gewonnen, maar er zijn een aantal landelijke prijzen voor "beste discotheek"...
ik weet de naam niet maar het gelde in de uitgaanswereld als de meest toonaangevende (de gene met de meest professionele jury, die met 2 man ieder jaar weer iedere discotheek afgaan en een uitgebreid raport opstellen en daarnaast een publieks stemming hebben met het grootste aantal publieke stemmers)
hollywood lijkt me iig wel t beste...
wel ver voor mij, maar dan regel ik wel een taxitjuh, of de volgende dag met trein terug. of en hotel moet ook lukken daro.
nog een niets zeggende disco die ik wel zie zitten : loosbroek

De lunenburg.
Wij hebben onze schoolfeesten altijd in LB, sinds de verbouwing vind ik het maar een gaypaleis geworden, daarvoor was het best een leuke tent.
ik vind de kelder sinds de verbouwing t beste.. en in de lounge moeten ze ook lounge draaien.. maja
Quote (feargod @ Wed, 29 Nov 2006, 20:50)
Quote (richburg @ Wed, Nov 29 2006, 08:21pm)
Quote (Hellskin @ Wed, 29 Nov 2006, 19:47)
ditjaar heeft holywood hem gewoon weer gewonnen, maar er zijn een aantal landelijke prijzen voor "beste discotheek"...
ik weet de naam niet maar het gelde in de uitgaanswereld als de meest toonaangevende (de gene met de meest professionele jury, die met 2 man ieder jaar weer iedere discotheek afgaan en een uitgebreid raport opstellen en daarnaast een publieks stemming hebben met het grootste aantal publieke stemmers)
wel ver voor mij, maar dan regel ik wel een taxitjuh, of de volgende dag met trein terug. of en hotel moet ook lukken daro.
nog een niets zeggende disco die ik wel zie zitten : loosbroek

De lunenburg.
De lunenburg is wel goeie tent, kom er paar x per jaar:P
Een vriendin van me woont daar in de buurt en k ga er altijd met carnaval en oud & nieuw naar toe.
Ik kom zelf uithoofddor (vlakbij haarlem & schiphol).
Plaats zou mij niet veel uitmaken, ik regel wel een auto:P
wow.. de lun zo bekend? ik zit er wel 1-2 keer per maand een paar uurtjes..
Quote (Hellskin @ Wed, 29 Nov 2006, 20:48)
Quote (richburg)
wel ver voor mij
heb je weleens goed gekeken naar dat plaatje??
voorjou is het toch best dichtbij als je het gaat vergelijken...
btw ik zeg volgende dag terug met de trein, moet wel lukke Snolliewood is toch open tot sochtends
en zoniet kunne we nog naar oud bruin om een afzakkertje te drinken... kunne we wel deftige gesprekken houden
lijkt me wel wat..