d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev189101112102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 9,420.00
Jan 18 2011 12:56am
Quote (Hellskin @ 17 Jan 2011 19:34)
Ze heeft wel eens toen ze dronken was met andere jongens gezoend. no big deal.

Daar ben ik niet bang voor. haha.

Nee Nee nog niet maar dat komt nogwel B)
Member
Gold: 100.00
Jan 18 2011 04:33am
Quote (LaZoRr @ 18 Jan 2011 08:56)
Nee Nee nog niet maar dat komt nogwel B)

dat zien we dan wel weer ^_^
Member
Gold: 810.00
Jan 18 2011 07:49am
Om het weer terug te brengen naar Edu, dit mailtje kreeg ik op 9 augustus 2008 over youtube:

Onderwerp: III LOOVEEE YOUUUU
Bericht: IW IASHI CHA NCAN MAKE A DRUNK TOPIC @ DSU I MEAN EON POF LOLLLL

:D
Member
Gold: 16.93
Jan 18 2011 08:32am
Die goeie ouwe tijd toen Edu daar nog kwam.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 18 2011 08:50am
hahaha ik was zo zwaar bezopen elke keer die tijd...
maarrr mijn verhaal...

oke donderdag was geweest. vrijdagmiddag weer naar de stad happy houre (had eigenlijk geenzin want de maten die dan gaan gaan alleen voor de 16jarige en ik ben dan al 20.......) dusja ff uurtje geweest in wodka was wel grappig 3 15 jarige losgeslagen breezers waren erbij hahaha allemaal een vriendje maar gewoon in het rond zoenen haha losgeslagen meisjes... savonds dus weer naar de stad. ik dacht ik laat T mij wel smsen ipv ik haar, dus daar geen tijd aan besteed. ik ging uit met mijn (enige) ZWARTE VRIEND! dus wij 2 naar miller.. haha hij voorop zegt die man Studentenpas! maar die heeft hij niet hij doet mbo net als ik maar ik zie er gewoon kakker uit met me bieber kapsel en blousje en riempjee maarja de uitsmijter was dus zwaar racist. dus wij naar walkabout was wel nice haha daar was dus een meisje genaamd M, oude vriendin van me, is wel nice maar heeft vriendje. maaarrr ze had een vriendin bij, ik noem haar ff M2 dus M1 zegt heee M2 is jarig feliciteer haar eens... Ik kende M2 en M2 had mijn post 'geliked' dat ik single werd op facebook hehehehhhh dus ik kom naar m2 heeee gefeliciteerd. zegt M2 heeee ik ken jou ergens van, flauwe shit openingszinnen enzo haha dus wij allemaal praten over onzin grapjes enzo samen sambuca shotten die leuke shit snapte dus op een gegeven moment stonden we beetje afgezonderd zowat tegen elkaar... dus ik dacht hee ik zoen haar ff... dus zei begint helemaal met haar handen in me broekzakken te gaan en in me bloesje en in me shirt enzo.. ze had zelf een rokje aan een jurkje... dus ik kom beetje in de buurt, (laatste deel van de zoen vond ik dat die van haar kant moest komen) maar die kwam niet.. ze fluisterde in me oor me broer is hier dus ik moet braaf zijnnnnn.... dus ik vraag hmm waar staat hij? ergens anders gaan staan? ik had haar ook al verteld over me kamer in de buurt enzo en ze kwam zelf uit teteringen kk ver en ze moest de dag erna 10 uur sochtends rijlessennnn.... maarja dus ik zeg naar achter gaan? zegt M2 je snapt de hint niet....

WTFFFFFFFFFFFFF
WAT BEDOELDE ZE??
dus wij nog ff zo gestaan handen beetje om haar billen en die van haar in me zakken.. en half uurtje later moest ze naar huis!? was fucked up ouweeee.....

dusss zaterdag
weer naar de stad haha origineel he.
dus eerst drinken bij mij. ik had kut vrienden shitttt echt 2 debielen die allemaal zeiken hee eduard als je weer denkt dat er teveel mensen zijn. je hoeft mij nooit meer uit te nodigen. dus ik zeg dan niet. blijft mijn huis hoor. daarna bellen ja ik wil toch wel komen... dus ik laat die debielen weer komen. ze willen alleen naar me kamer omdat ze dan wiet kunnen roken wat thuis niet kan. dus ik zei van tevoren maar geen wiet op me kamer (vind er zelf niet veel aan) dus komen ze langs. ja kan wel op balkon toch!? dusja hun maar op het balkon gezet lekker gezelliggggg maarja vorige keer hadden hun dus allemaal knakworsten gegeten en chocopads opgemaakt vond ik niet chil.. ik dacht ik laat hun wel alleen achter. maarja deze keer dus neit gedaan gelijk allemaal zeiken vertrouw je ons niet meer? gaan die gasten in een keer mensen bellen om uit te nodigen op me kamer voor volgende week terwijl ik ze niet eens ken. dus ik zei hee gast beter nodig je geen vreemden uit. zegtie ja maar hijs relaxt. blablabla. dus ik zei geen vreemde ouwe. maarja hun gewoon doorbellen. daarna wilden we naar de stad gaannnnnn dus ik zeg tegen hun ja ff raam open doen ik ben even naar boven nog. kom ik naar beneden zijn ze al weg.. :p dus dat was de laaaatste keer dat die 2 langs komen! ik was nog met een maat, was half 2 dus wij net buiten belt T zal ik ook nog ff langs komen? wij dachten chillll die 2 debielen net weg en wij kunnen nog verder drinkeee dus nog ff langs de mac geweest zaten die 2 er ook hahahaha maar ze zagen ons niet. maarja daarna weer terug naar kamert met T en nog een andere relaxte maat afgesproken (mijn zwarte vriend) en nog ff lekker gechilt tot 3 ofzo hahaha en toen nog naar de stad. Was nice, bezopeee hahaha en tussen de hele avond door smste meisje i heel de tijd... stuurt ze Miller? maar ik was nog op kamer dus ik zei nee nog op kamer miss overhalf uurtje! maar een uur later was ik er nog nog niet... smst ze wij gaan nu dus ik zie je een ander keertje! dus ik zeg jammer dat ik je niet meer gezien heb. volgend weekend misschien? zegt ze ja volgend weekend zie ik je. dusssssss rond 3 uur waren we dus in cafe he hahaha met 2 maten, T en E hahaha smst i inneens weer. Al in de stad? ja we zijn er net al in bed? ja, veel plezier nog! kus. weltrustennn blabla dussssssssss was wel appart dat i zelfs nog in bed na het uitgaan aan me dacht hahaha maarja.. de 2 gasten waren alweer snel naar huis moe enzo. mijn vrienden zijn al snel moeee.... maar t bleef gewoon ff tot 4 samen met mij en wij hadden wel gewoon andere vrienden in cafe om mee te chillennn dus cafe gaat dicht. komt die maffe gast weer, Jelle hij vraagt mij heeee jij had toch met i? dus ik zeg ja klopt is voorbij sinds augustus ofzo.. zegt hij heb je daar nog mee geneukt ook of niet?.. hahaha.. dus naar buiten, struikelt t over de uitgang hahaha en ze was niet eens dronke... der fiets gepakt en een frietje gegeten. daarna zei ze hmm eddie je kan kiezen, ik slaap bij jou maar dan doen we niks of ik slaap thuissss... dus ik zeg nouja bij mij is wel gezelligerrrr en minder fietsen! dus we slapen bij mij ff nog knakworste gebakken en tv daarna gaan slapen.. haha dus wij zoenen in bedje... kleren uit. (het haar was weg) rest krijgen jullie niet te horen. niet geneukt.
Member
Gold: 11.33
Jan 18 2011 05:50pm
DAYUM. Ik kom een keer langs, Eduard!
Member
Gold: 12,648.00
Jan 19 2011 02:51pm
Quote (shadowstriker89 @ 18 Jan 2011 15:50)
ff nog knakworste gebakken

Wtf man, vaaaagg :huh:
Member
Gold: 9,420.00
Jan 19 2011 02:58pm
Quote (MarkIris @ 19 Jan 2011 22:51)
Wtf man, vaaaagg :huh:

haha inderdaad was me nog niet eens opgevallen. Is ook een hele lap tekst wat verwerkt moet worden.

Maare was weer een drukke weekend eduard :D. En die zogenaamde maten van je moet in mijn ogen geen energie meer in steken. En als je zegt dat ze geen mensen moeten uitnodigen om naar Jouw te komen zonder dat je dat wilt en ze geven daar niks om moet je maar zeggen dat ze moeten opflikkeren ( of zie ik dat dan verkeerd??? ^^ ) Maar toch weer een mooi verhaal :D
Member
Gold: 0.31
Jan 19 2011 03:03pm
Edu, ik was al niet meer mee met meisje B en C...
Ik wel eens een korte, duidelijke samenvatting man :p
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 20 2011 05:50am
Ja die 2 nodig ik dus nooit meer uit haha en ga er geen energie meer insteken ook. Ik post zo op
Laptop miss ff fotos van alle leters hehehh
Go Back To Nederlands Topic List
Prev189101112102Next
Closed New Topic New Poll