d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev18910111227Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 15 2008 04:21pm
het lijkt er wel op ja HEHEHEH
meschien de topic remaken waneer al die kankerlijers wegzijn.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 16 2008 03:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Dec 15 2008, 11:20pm)
ben ik nu de enige die zijn foto post in mijn toffe topic?


En ik dan?
Moet zelf geen foto topic zijn en je kan er wel een foto van me vinden!

This post was edited by Ov2rkill on Dec 16 2008 03:29am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 16 2008 04:09am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 16 Dec 2008, 10:28)
En ik dan?
Moet zelf geen foto topic zijn en je kan er wel een foto van me vinden!


ah natuurlijk jij ook ja biggrin.gif

was ff vergeten

nu de rest nog, spammen en schelden kennen ze wel
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 16 2008 11:27am
Ik post wel een keertje als er wat 'normaler' wordt gedaan, haha.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 17 2008 01:21pm
Post mijn foto dan, of heb je me hyves nou nog niet gevonden eduard?
Banned
Posts: 93
Joined: Dec 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 17 2008 01:25pm
Quote (Gewoon_Divine @ Wed, Dec 17 2008, 07:21pm)
Post mijn foto dan, of heb je me hyves nou nog niet gevonden eduard?


hijs flink naar hyves aant zoeken, maar zelf te zielig om die van hem te posten, wat een total loser is het toch ook
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 17 2008 01:26pm
cry.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 17 2008 01:33pm
Quote (kontpiloot @ Wed, 17 Dec 2008, 21:25)
hijs flink naar hyves aant zoeken, maar zelf te zielig om die van hem te posten, wat een total loser is het toch ook


Vouch heart.gif
Member
Posts: 1,883
Joined: Apr 1 2006
Gold: 1,858.20
Dec 18 2008 08:52am
mensen hebben jullie nou echt niets beters te doen dan flamen?...
het is bijna kerst biggrin.gif

vreeeeede op aaaaarde
Banned
Posts: 93
Joined: Dec 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 18 2008 12:54pm
Quote (Sound of Silence @ Thu, Dec 18 2008, 02:52pm)
mensen hebben jullie nou echt niets beters te doen dan flamen?...
het is bijna kerst biggrin.gif

vreeeeede op aaaaarde


sterf

kankerhippie
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111227Next
Add Reply New Topic New Poll