d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vindt Jij Van Bjorn Borg?
Prev18910111217Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 12 2008 08:27am
Wauw, dit is gewoon een serieus lopend topic zonder flame naar de maker!
wtf, did you guys go crazy?

Quote (Xoshin @ Thu, 11 Dec 2008, 23:13)
Meestal haat ik winkelen/shoppen.
Ik wil niet met iemand mee nieuwe kleding uitzoeken en niemand hoeft (of wil denk ik ^) met mij mee voor nieuwe kleding, saai gewoon.
Kheb redelijk wat kleding maar vind het geen fun om te shoppen, echt niet.
Dus met maten een winkelcentrum in voor kleding dat zul je bij mij iig niet snel zien, bah..

Vouch tongue.gif
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 11 Dec 2008, 22:57)
Band shirts zijn lelijk en voor losers zonder smaak. I just went there.

Niet mee eens, dat is net als mensen die andere dingen dragen/doen voor hun geloof
Als jij 100% achter jou band staat en ze helemaal geweldig vindt, is dat net als een geloof imo.
Quote (RubberNinja @ Thu, 11 Dec 2008, 22:22)
denk eens neutraal.. je betaald 500%(hoi h&m) voor een zelfde ONDERBROEK maar dan met heel groot : bjorn borg erop. fucking zielig XD

Dat probeer ik ook duidelijk te maken xD
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 11 Dec 2008, 22:03)
Ik had voor kruispiloot er een rel over begon zelfs nog nooit van die Bjorn Borg gehoord.
Ik draag gewoon wat ik mooi vind en ik vind dat iedereen dat maar moet doen en niet moet zeiken over de stijl van iemand anders.
Wat niet wegneemt dat ik me soms ook wel erger aan de manier waarop sommige mensen erbij lopen.

Maar als je zegt dat je vindt dat mensen niet moeten zeiken over de stijl van een ander ben i kdat met je eens, maar hoe zit het dan met meelopers die 9 van de 10x niet eens echt zo zijn?
Member
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 08:30am
zitten gewoon fijn... waarom een trui kopen van gstar als wibra goedkoper is... echt wat een sneue topic weer zoals we gewend zijn van de nederlanders hier!
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 12 2008 08:32am
Quote (royh91 @ Fri, 12 Dec 2008, 16:30)
zitten gewoon fijn... waarom een trui kopen van gstar als wibra goedkoper is... echt wat een sneue topic weer zoals we gewend zijn van de nederlanders hier!

En dat is echt een sneue post van een idioot.
Lees deze thread, dit heeft nog inhoud in tegenstellign tot de rest van de topics hier.

Btw, post dit soort spam volgende keer ook in hellskin's topic als hij iets post wat jij onzinnig vindt.
Member
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 08:36am
Quote (Gewoon_Divine @ Fri, 12 Dec 2008, 15:32)

En dat is echt een sneue post van een idioot.
Lees deze thread, dit heeft nog inhoud in tegenstellign tot de rest van de topics hier.

Btw, post dit soort spam volgende keer ook in hellskin's topic als hij iets post wat jij onzinnig vindt.

ik mag zeggen wat ik wil en het is toch zo? waarom niet kopen als je het kan betalen en je het mooi vind?
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 12 2008 09:11am
Quote (royh91 @ Fri, Dec 12 2008, 02:36pm)
ik mag zeggen wat ik wil en het is toch zo? waarom niet kopen als je het kan betalen en je het mooi vind?

Je bent gewoon een kankerdebiel, je mening telt toch niet, klaar.

Dank u.

Member
Gold: 0.30
Dec 12 2008 11:32am
Quote (Gewoon_Divine @ Fri, Dec 12 2008, 02:27pm)
Maar als je zegt dat je vindt dat mensen niet moeten zeiken over de stijl van een ander ben i kdat met je eens, maar hoe zit het dan met meelopers die 9 van de 10x niet eens echt zo zijn?

En dan? Als ze zich daar nu goed bij voelen, laat hen dan, wat boeit het jou?
Het enige waar ik problemen mee heb zijn mensen die zich ten allen tijde op een extreme manier kleden. Sommige sociale situaties vereisen nu eenmaal een ander soort klederdracht dan wat je misschien zelf wel leuk vindt.

En aan kruispiloot: je zegt dat je nergens bij wil horen, maar je zegt ook dat als je zo'n onderbroek zou krijgen je ze principieel niet zou dragen.
Dat staat toch wel gelijk aan bij de groep mensen willen horen die een hekel hebben aan dat merk, niet?
Member
Gold: 4,132.00
Dec 12 2008 11:50am
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 07:34pm)
Persoonlijk vindt ik het idioot om ~15-25 euro te betalen voor een focking ondergoed.
Triest ook hoe mensen het zogenaamd vervelend vinden als hun BB te zien is boven hun broek.

Ik zal ook gelijk mogelijke flame vragen beantwoorden:

Ja, ik kan ze best betalen, maar waarom zou ik zo 100 euro uitgeven voor paar boxers? Beter ga je iets leuks doen met je geld.
BB is niet cool, het is imo alleen voor meelopers en merksletten.

'Nuff said, discuss.

mercloze boxers FTW!!! ...
kheb er een paar coole gekocht in de WIBRA tongue.gif

3 voor 2.5 euro smile.gif

en allemaal met leuke opdrukjes op biggrin.gif een blauwe een zwarte en een rode:d en ik ben er hartstikke content van wink.gif

Banned
Warn: 60%
Dec 12 2008 12:59pm
Quote (Gewoon_Divine @ Fri, Dec 12 2008, 02:27pm)
[bMaar als je zegt dat je vindt dat mensen niet moeten zeiken over de stijl van een ander ben i kdat met je eens, maar hoe zit het dan met meelopers die 9 van de 10x niet eens echt zo zijn?[/b]

waarom de kanker zie je mensen die merk kleding dragen direct als meelopers? heb je nog nooit eerder gemerkt dat vaak VEEL MENSEN DEZELFDE SMAAK HEBBEN?? kankerdom gewoon. en waarop baseer je mensen hun coolheid als ze geen merk kleding zouden dragen..??? groote van het geslacht of wat?

Quote (Hendrick @ Fri, Dec 12 2008, 01:50pm)
[b]Iedereen draagt waar hij of zij zich het beste in voelt. Lijkt me vrij duidelijk.

De een geeft er 30 euro aan uit om zich lekker te voelen, de ander 300.

de een geeft de 30 euro ook weer anders uit dan een ander persoon zou doen. Ik snap niet echt waarom jullie zo moeilijk doen.b]

de ene persoon heeft een inkomen van 300 euro, de ander een inkomen van 30.

Quote (Lucas[NM] @ Fri, Dec 12 2008, 01:07pm)
Schoenen zit idd veel verschil in.

Ik loop gerust op een paar gympen van een tientj of 2s, fuck all stars.
allstars zijn overigens de kanker relaxte en BESTE schoenen in zijn prijsklasse die dingen zijn maar 50 euro man. minder dan de helft van de gemiddelde goeie schoenen en dan nog centenneuken? je bent een echte nederlander of niet dan.

Shirts ligt er overigens aan, ik heb vaak een shirt ergens onder, dan is het er gewoon eentje van 5-7 euro van de Bristol hoor. Anders is het gewoon waar mijn oog op valt, vaak zijn die "OMFG-FUCKING-DURE-MERKSHIT"-shirts niet eens mijn ding. Ze zijn ronduit lelijk.

grappig dat je shirts lelijk vind omdat er een merk op staat.

Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 11:27am)
dat je dit soort dingen nodig hebt
duurder onderbroek kopen heeft toch kanker niks met het ''nodig hebben'' te maken?? denk jij soms dat mensen je wel gaan accepteren als je bjorn borgs gaat dragen ofzo? het ligt aan jezelf kankerpiloot dat niemand je moet.
Quote (Lucas[NM] @ Fri, Dec 12 2008, 10:32am)
25 euro ipv 5 is het 5-voudige. Dat is een wezenlijk verschil.  Maar als er mensen zijn die dat er voor weg willen leggen, best.  Zelf geef ik niet meer dan een tientje per stuk uit.
in de aanbiedingen zijn bjornborgs 15 euro, dat is dus maar 0.5 KEER ZOVEEL niet 5.

over me eigen bjornborgs, ik heb er 4 gekregen van mensen (ja sommige mensen hebben vrienden die OOK EEN BAAN HEBBEN) en 3 stuks zelfgekocht(2x in de aanbieding van 15 euro en 1x een 27 euro met een kankergeile patroon erop) en die dingen gaan kankerlang mee. het is wel vreselijk erg eigenlijk dat ik in 6 maanden gewoon ff 60 euro opmaakt aan ondergoedtT!!! en ja als ik er af en toe weer een mooie zie liggen (voor de mensen die wellens een winkel binnenlopen) dan koop ik die.

beetje treurig dat er hier zoveel mensen die het niet dragen gaan lopen zeiken en mensen meelopers gaan noemen omdat ze er wel het geld voor overhebben.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 12 2008 02:11pm
Quote (Falkerakatim @ Fri, 12 Dec 2008, 18:50)
mercloze boxers FTW!!! ...
kheb er een paar coole gekocht in de WIBRA tongue.gif

3 voor 2.5 euro smile.gif

en allemaal met leuke opdrukjes op biggrin.gif een blauwe een zwarte en een rode:d en ik ben er hartstikke content van wink.gif

content is net zoiets als tevreden?
Banned
Warn: 70%
Dec 12 2008 03:26pm
Quote (shadowstriker89 @ Fri, Dec 12 2008, 06:59pm)
duurder onderbroek kopen heeft toch kanker niks met het ''nodig hebben'' te maken?? denk jij soms dat mensen je wel gaan accepteren als je bjorn borgs gaat dragen ofzo? het ligt aan jezelf kankerpiloot dat niemand je moet.

in sommige gevallen wel voor sukkeltjes als jij, misschien moet jij er eens niet van uit gaan dat je kortzichtige conclusies realiteit zijn?
en wie ben jij om te oordelen dat niemand me moet lol, een of andere random kuddedier die geen appeltabak mag roken vn mammie lol ^^

elke post die je maakt, maak je meer jezelf belachelijker en belachelijker ^^
je bent nog te kortzichtig om het te zien omg xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111217Next
Add Reply New Topic New Poll