Quote (Gewoon_Divine @ Fri, Dec 12 2008, 02:27pm)
[bMaar als je zegt dat je vindt dat mensen niet moeten zeiken over de stijl van een ander ben i kdat met je eens, maar hoe zit het dan met meelopers die 9 van de 10x niet eens echt zo zijn?[/b]
waarom de kanker zie je mensen die merk kleding dragen direct als meelopers? heb je nog nooit eerder gemerkt dat vaak VEEL MENSEN DEZELFDE SMAAK HEBBEN?? kankerdom gewoon. en waarop baseer je mensen hun coolheid als ze geen merk kleding zouden dragen..??? groote van het geslacht of wat?
Quote (Hendrick @ Fri, Dec 12 2008, 01:50pm)
[b]Iedereen draagt waar hij of zij zich het beste in voelt. Lijkt me vrij duidelijk.
De een geeft er 30 euro aan uit om zich lekker te voelen, de ander 300.
de een geeft de 30 euro ook weer anders uit dan een ander persoon zou doen. Ik snap niet echt waarom jullie zo moeilijk doen.b]
de ene persoon heeft een inkomen van 300 euro, de ander een inkomen van 30.
Quote (Lucas[NM] @ Fri, Dec 12 2008, 01:07pm)
Schoenen zit idd veel verschil in.
Ik loop gerust op een paar gympen van een tientj of 2s, fuck all stars.
allstars zijn overigens de kanker relaxte en BESTE schoenen in zijn prijsklasse die dingen zijn maar 50 euro man. minder dan de helft van de gemiddelde goeie schoenen en dan nog centenneuken? je bent een echte nederlander of niet dan.
Shirts ligt er overigens aan, ik heb vaak een shirt ergens onder, dan is het er gewoon eentje van 5-7 euro van de Bristol hoor. Anders is het gewoon waar mijn oog op valt, vaak zijn die "OMFG-FUCKING-DURE-MERKSHIT"-shirts niet eens mijn ding. Ze zijn ronduit lelijk.
grappig dat je shirts lelijk vind omdat er een merk op staat.
Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 11:27am)
dat je dit soort dingen nodig hebt
duurder onderbroek kopen heeft toch kanker niks met het ''nodig hebben'' te maken?? denk jij soms dat mensen je wel gaan accepteren als je bjorn borgs gaat dragen ofzo? het ligt aan jezelf kankerpiloot dat niemand je moet.
Quote (Lucas[NM] @ Fri, Dec 12 2008, 10:32am)
25 euro ipv 5 is het 5-voudige. Dat is een wezenlijk verschil. Maar als er mensen zijn die dat er voor weg willen leggen, best. Zelf geef ik niet meer dan een tientje per stuk uit.
in de aanbiedingen zijn bjornborgs 15 euro, dat is dus maar 0.5 KEER ZOVEEL niet 5.
over me eigen bjornborgs, ik heb er 4 gekregen van mensen (ja sommige mensen hebben vrienden die OOK EEN BAAN HEBBEN) en 3 stuks zelfgekocht(2x in de aanbieding van 15 euro en 1x een 27 euro met een kankergeile patroon erop) en die dingen gaan kankerlang mee. het is wel vreselijk erg eigenlijk dat ik in 6 maanden gewoon ff 60 euro opmaakt aan ondergoedtT!!! en ja als ik er af en toe weer een mooie zie liggen (voor de mensen die wellens een winkel binnenlopen) dan koop ik die.
beetje treurig dat er hier zoveel mensen die het niet dragen gaan lopen zeiken en mensen meelopers gaan noemen omdat ze er wel het geld voor overhebben.