d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Als Dennis (feargod ) > Er Stevig Een Bezem Door Haalt
Prev18910111215Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Dec 15 2008 07:23am
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 09:52pm)
jonge houd nou is op met jezelf zo kankerdom te laten lijken man.


gekanker van je altijd sterf
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 15 2008 07:58am
Quote (DarkWing666 @ Mon, 15 Dec 2008, 14:23)
gekanker van je altijd sterf


als je hier tog alleen maar edu komt afzeike
blijf dan weg, random
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 08:14am
Quote (DarkWing666 @ Mon, 15 Dec 2008, 14:23)
gekanker van je altijd sterf


Quote (DarkWing666 @ Mon, 15 Dec 2008, 14:34)
na neit echt

maarja hij moet doen wat ie wil kom pokere bij sport colisium^^


hou op met janken dan kut random
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 09:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Dec 14 2008, 04:55pm)
de ene keer schrijf jij het met een t en de andere keer met een D

weet je wel waar je het over hebt vrind?


jank niet over spelling zanikend jankebalkie

Quote (Tha_Axid @ Sun, Dec 14 2008, 04:52pm)
jij begrijpt simpele logica ook niet
al vaak zat gezien en meegemaakt dat ik iets tegen je zeg en dat je dan in je reply daarop over iets heel anders begint


wat voor jou logica is hoeft nog niet per se voor iedereen in het algemeen logica te zijn sukkel, dat jij dit blijkbaar aanneemt van wel zegt al zat over jou lol happy.gif


Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 04:49pm)
er valt maar 1 waarheid te interpeteren idioot wij lullen jou kankerhard uit elke dag en dat is algemeen bekend hier in het dutch forum


hahaha xD je bent echt to-taal blind ^^ echt waar ^^
ik zal altijd op losers als jij neerkijken, hoe hard je ook hypocriet en dom uit je nek zit te lullen, scenehoertje met je random opmerking die kant noch wal raken, en ze dan presenteren als geldende argumenten lol

elke comment die jij maakt shadowstriker, laat je zien hoe zielig laag jouw iq wel niet moet zijn
je bent te dom/blind/koppig/eigenwijs/kinderachtig om het zelf in te zien ook

Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 04:49pm)
ik verdraai geen simpele logica. waar de fuck zie jij de link van simpele logica verdraaien en anemen als waarheid naar uitlullen?
hier is idd sprake van een behoorlijk groot IQ verschil.
btw
welke opleiding deed je nou aangezien je eerder al zei dat je je dom voordeed om geen kantoor baan te hoeven doen



dat doe je wel, omdat normale logica, en jouw trieste kijkbuiskindertjes-logica een wereld van verschil is
maarja, waarom zou ik jou dat nog gaan uitleggen, je snapt het niet, je wordt alleen maar boos en vraagt me af waarom ik zo dom ben, je bent te dom om je eigen fouten in te zien, misschien lul je me helemaal vierkant uit als je het bekijkt vanuit het oogpunt van jouw kijkbuiskindertjes-logica, als je daar zo trots op bent, veel plezier dan met je misplaatste eer emokid


Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 15 2008 09:36am
Happen kruispiloot, happen!
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 09:42am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Dec 15 2008, 03:36pm)
Happen kruispiloot, happen!


ik doe het tenminste gratis, bij jou kost dat 50.-/hour :')
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 15 2008 09:45am
Quote (kruispiloot @ Mon, Dec 15 2008, 03:29pm)
hahaha xD je bent echt to-taal blind ^^ echt waar ^^
ik zal altijd op losers als jij neerkijken, hoe hard je ook hypocriet en dom uit je nek zit te lullen, scenehoertje met je random opmerking die kant noch wal raken, en ze dan presenteren als geldende argumenten lol

elke comment die jij maakt shadowstriker, laat je zien hoe zielig laag jouw iq wel niet moet zijn
je bent te dom/blind/koppig/eigenwijs/kinderachtig om het zelf in te zien ook


ik kon het niet laten sad.gif

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 15 2008 09:45am
Member
Posts: 9,674
Joined: Feb 27 2008
Gold: 6,593.05
Dec 15 2008 12:20pm
boeit me niet.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 15 2008 12:38pm
Quote (kippesoep @ Mon, 15 Dec 2008, 19:20)
boeit me niet.


wrm post je dan
of ben je weer de zoveelste random?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 03:17pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Dec 15 2008, 06:38pm)
wrm post je dan
of ben je weer de zoveelste random?


wat maakt hem random

wat maakt jou niet random?

volgens mij ben jij anders 1 van de meest doorsnee users hier
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111215Next
Add Reply New Topic New Poll