Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Dec 14 2008, 04:55pm)
de ene keer schrijf jij het met een t en de andere keer met een D
weet je wel waar je het over hebt vrind?
jank niet over spelling zanikend jankebalkie
Quote (Tha_Axid @ Sun, Dec 14 2008, 04:52pm)
jij begrijpt simpele logica ook niet
al vaak zat gezien en meegemaakt dat ik iets tegen je zeg en dat je dan in je reply daarop over iets heel anders begint
wat voor jou logica is hoeft nog niet per se voor iedereen in het algemeen logica te zijn sukkel, dat jij dit blijkbaar aanneemt van wel zegt al zat over jou lol

Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 04:49pm)
er valt maar 1 waarheid te interpeteren idioot wij lullen jou kankerhard uit elke dag en dat is algemeen bekend hier in het dutch forum
hahaha xD je bent echt to-taal blind ^^ echt waar ^^
ik zal altijd op losers als jij neerkijken, hoe hard je ook hypocriet en dom uit je nek zit te lullen, scenehoertje met je random opmerking die kant noch wal raken, en ze dan presenteren als geldende argumenten lol
elke comment die jij maakt shadowstriker, laat je zien hoe zielig laag jouw iq wel niet moet zijn
je bent te dom/blind/koppig/eigenwijs/kinderachtig om het zelf in te zien ook
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 04:49pm)
ik verdraai geen simpele logica. waar de fuck zie jij de link van simpele logica verdraaien en anemen als waarheid naar uitlullen?
hier is idd sprake van een behoorlijk groot IQ verschil.
btw
welke opleiding deed je nou aangezien je eerder al zei dat je je dom voordeed om geen kantoor baan te hoeven doen
dat doe je wel, omdat normale logica, en jouw trieste kijkbuiskindertjes-logica een wereld van verschil is
maarja, waarom zou ik jou dat nog gaan uitleggen, je snapt het niet, je wordt alleen maar boos en vraagt me af waarom
ik zo dom ben, je bent te dom om je eigen fouten in te zien, misschien lul je me helemaal vierkant uit als je het bekijkt vanuit het oogpunt van jouw kijkbuiskindertjes-logica, als je daar zo trots op bent, veel plezier dan met je misplaatste eer emokid