d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 08:58am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Nov 13 2008, 02:09pm)
*zucht*. Een prima samenvatting van jouw gedrag.


en jouw gedrag dan happy.gif kan ik er wat aan doen dat jullie je te random gedragen om jullie serieus te nemen happy.gif
zucht maar een eind weg gup smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 09:10am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 15:58)
en jouw gedrag dan happy.gif kan ik er wat aan doen dat jullie je te random gedragen om jullie serieus te nemen happy.gif
zucht maar een eind weg gup smile.gif


Makkelijk he, altijd naar een ander wijzen. happy.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 09:13am
Quote (uNoTopia @ Thu, Nov 13 2008, 03:10pm)
Makkelijk he, altijd naar een ander wijzen. happy.gif


yip, dat is trouwens precies wat jij en de anderen hier ook altijd doen, dus lul niet hypocriet uit je nek happy.gif

oeps, nu doe ik het weer ); huhuhu
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 13 2008 09:18am
Definieer 'random'.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 09:19am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 03:18pm)
Definieer 'random'.


lees een paar pagina's terug sukkel dat heb ik nou al 2 of 3 x gezegd, als jullie, en met name jij een antwoord willen, lees dan eerst al me berichten terug wink.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 13 2008 09:24am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:19)
lees een paar pagina's terug sukkel dat heb ik nou al 2 of 3 x gezegd, als jullie, en met name jij een antwoord willen, lees dan eerst al me berichten terug wink.gif


Heb ik zojuist gedaan. Makkelijk was het niet, maar ik heb me erdoorheen geworsteld. Ik ben er nog steeds niet achter wat iemand 'random' maakt. Care to explain?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 09:35am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 03:24pm)
Heb ik zojuist gedaan. Makkelijk was het niet, maar ik heb me erdoorheen geworsteld. Ik ben er nog steeds niet achter wat iemand 'random' maakt. Care to explain?


zucht ^^

iq < shoesize

in mijn ogen kan het net zo goed 1 standaard pikkie zijn die op al jullie accounts maar wat onzin uitkraamt, jullie lullen allemaal maar hetzelfde als iedereen op jsp, andere forums, andere chats, alles wat jullie zeggen is alleen maar bedoeld om een ander kleiner te maken en jezelf op te hemelen, te triest voor worden gewoon, dat is er random aan jullie, standaard saaie kutpikkies die allemaal hetzelfde verhaaltje/gejank komen, zelfde als al die noob pvp'ers in d2 die altijd hacks/noob/eZ zeggen, geautomatiseerde crap, daarom vraag ik me soms serieus af of er een website is waar ik niet vanaf weet ofzo, waar iedereen maar constant van kopiert en hier plakt happy.gif maarja misschien zal je het niet snappen, dat zal me niks verbazen, zoals OOK al eerder gezegd, probeer een kanker idioot maar eens te vertellen dat hij een kanker idioot is, alsof ze dat ooit zullen snappen/accepteren happy.gif

en daarnaast, ik weet hoe de nld losers zijn, precies als dit, lekker bikkelen op een forum, allemaal een grote kankerbek en bijdehant doen omdat ze o zo stoer zijn achter hun monitor met hun bijdehante gejank en pogingen zichzelf op te hemelen ten koste van anderen, als je dat doet doe dat dan op ze minst goed, en niet met kinderachtig RANDOM suggestief gelul
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 13 2008 09:54am
Heh, ongelooflijk. Ik ga die shit ontleden alsof ik in een koe snijd.

Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:35)
in mijn ogen kan het net zo goed 1 standaard pikkie zijn die op al jullie accounts maar wat onzin uitkraamt, jullie lullen allemaal maar hetzelfde als iedereen op jsp, andere forums, andere chats, alles wat jullie zeggen is alleen maar bedoeld om een ander kleiner te maken en jezelf op te hemelen, te triest voor worden gewoon, dat is er random aan jullie, standaard saaie kutpikkies die allemaal hetzelfde verhaaltje/gejank komen, zelfde als al die noob pvp'ers in d2 die altijd hacks/noob/eZ zeggen, geautomatiseerde crap, daarom vraag ik me soms serieus af of er een website is waar ik niet vanaf weet ofzo, waar iedereen maar constant van kopiert en hier plakt happy.gif

Dit is enigszins vreemd. Je verwijt me dat ik mezelf ophemel ten koste van jou, maar volgens mij ben jij degene die mij "kutpikkie, kankeridioot en random" noemt. Vind je dat niet enigszins raar? De pot die de ketel verwijt; je kent het inmiddels wel.

Daarnaast is me nog iets onduidelijk. Jij scheert ons over één kam; we hebben hetzelfde verhaal bla bla bla. Wat maakt jou zo anders? Wat onderscheidt jou van het standaard nld pikkie?

Quote
maarja misschien zal je het niet snappen, dat zal me niks verbazen, zoals OOK al eerder gezegd, probeer een kanker idioot maar eens te vertellen dat hij een kanker idioot is, alsof ze dat ooit zullen snappen/accepteren happy.gif

Ik snap het waarschijnlijk volgens jouw redenering niet. Daarom vraag ik je of je die paar vragen hierboven beantwoordt.

Quote
en daarnaast, ik weet hoe de nld losers zijn, precies als dit, lekker bikkelen op een forum, allemaal een grote kankerbek en bijdehant doen omdat ze o zo stoer zijn achter hun monitor met hun bijdehante gejank en pogingen zichzelf op te hemelen ten koste van anderen, als je dat doet doe dat dan op ze minst goed, en niet met kinderachtig RANDOM suggestief gelul

Nogmaals: doe jij niet hetzelfde?

This post was edited by Wuben[NM] on Nov 13 2008 09:54am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 10:00am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 16:35)
zucht ^^

iq < shoesize

in mijn ogen kan het net zo goed 1 standaard pikkie zijn die op al jullie accounts maar wat onzin uitkraamt, jullie lullen allemaal maar hetzelfde als iedereen op jsp, andere forums, andere chats, alles wat jullie zeggen is alleen maar bedoeld om een ander kleiner te maken en jezelf op te hemelen, te triest voor worden gewoon, dat is er random aan jullie, standaard saaie kutpikkies die allemaal hetzelfde verhaaltje/gejank komen, zelfde als al die noob pvp'ers in d2 die altijd hacks/noob/eZ zeggen, geautomatiseerde crap, daarom vraag ik me soms serieus af of er een website is waar ik niet vanaf weet ofzo, waar iedereen maar constant van kopiert en hier plakt happy.gif maarja misschien zal je het niet snappen, dat zal me niks verbazen, zoals OOK al eerder gezegd, probeer een kanker idioot maar eens te vertellen dat hij een kanker idioot is, alsof ze dat ooit zullen snappen/accepteren happy.gif

en daarnaast, ik weet hoe de nld losers zijn, precies als dit, lekker bikkelen op een forum, allemaal een grote kankerbek en bijdehant doen omdat ze o zo stoer zijn achter hun monitor met hun bijdehante gejank en pogingen zichzelf op te hemelen ten koste van anderen, als je dat doet doe dat dan op ze minst goed, en niet met kinderachtig RANDOM suggestief gelul



Je doet zelf PRECIES hetzelfde, kankersukkel.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:04am
Quote
Dit is enigszins vreemd. Je verwijt me dat ik mezelf ophemel ten koste van jou, maar volgens mij ben jij degene die mij "kutpikkie, kankeridioot en random" noemt. Vind je dat niet enigszins raar? De pot die de ketel verwijt; je kent het inmiddels wel.

Daarnaast is me nog iets onduidelijk. Jij scheert ons over één kam; we hebben hetzelfde verhaal bla bla bla. Wat maakt jou zo anders? Wat onderscheidt jou van het standaard nld pikkie?


ik doe hetzelfde omdat het naar mij wordt gedaan, is dat zo raar? happy.gif
en wat mij onderscheidt, ik kan dat niet precies in woorden omschrijven, en als ik dat wel zou doen zou dat een te lang verhaal zijn om hier neer te typen, en dat zijn jullie in mijn ogen niet waard, + ik ben te lui

(ik bedoel dus dat ik het niet waard vindt om zon lang verhaal hier neer te typen, voor jullie, niet dat het niet hier in zal passen)

daarnaast, wat voor nut zou het hebben, waarom vraag je zoveel, doet het je dan zoveel dit allemaal? happy.gif blijkbaar wel ^^


Quote
Nogmaals: doe jij niet hetzelfde?


ik doe hetzelfde omdat het naar mij wordt gedaan, is dat zo raar? happy.gif

maarja een vriend van me zei eens tegen me

"never argue with an idiot, they will only drag you down to their leven and beat you with the experience they got"

en toch doe ik het steeds happy.gif *zucht* irritante kutforums xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll