d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev18910111225Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:54pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, Nov 13 2008, 06:53pm)
niet mee eens hoor happy.gif

trouwens zo negatief reageren zegt ook antuurlijk vlugger iets over jezelf dan over de andere ook he.

gwn zever negere smile.gif das altijd het beste


joah kan, maar ik vind het wel ff leuk om er op in te gaan nu, ik neem al die nld jsp/d2 leden toch niet serieus
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:55pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 18:53)
Hoe zou jij een debat/discussie voeren met iemand die niet duidelijk kan praten?
Het is gewoon onmogelijk te lezen wat jij daar neerzet.

Die cover is OVERDUIDELIJK van hun laatste album. Dus als een band een mindere album hebben is al wat ze ervoor hadden ineens slecht. Goed dat ik het weet.


nee dat is niet waar

maar het is duidelijker dat de ECHTE groepe tegenwoordig wel heel commercieel worden daarom zijn ze niet slecht hun oude cd's / LP's blijven goed wink.gif

maar je hebt gelijk ofc ze zijn niet slechter door 1 cd wink.gif
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 12:55pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 06:54pm)
joah kan, maar ik vind het wel ff leuk om er op in te gaan nu, ik neem al die nld jsp/d2 leden toch niet serieus


Goh je gaat toch niet zeggen dat ik net moeite voor niets deed eh?! ohmy.gif

happy.gif

Ne maar het zou gwn veel tijd besparen heh smile.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:55pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 06:53pm)
Hoe zou jij een debat/discussie voeren met iemand die niet duidelijk kan praten?
Het is gewoon onmogelijk te lezen wat jij daar neerzet.

Die cover is OVERDUIDELIJK van hun laatste album. Dus als een band een mindere album hebben is al wat ze ervoor hadden ineens slecht. Goed dat ik het weet.


dat heb ik nooit beweerd sukkel, ik ben er gewoon op uitgekeken, probeer niet zo dom me woorden te verdraaien, misschien dat dat bij je gothic holmaatjes van je eigen kankerniveau lukt maar bij mij niet.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 12:55pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 19:48)
lol...........

zit jij mij nou wijs te maken dat cob te hard is voor mij?

ik ben die puberband al een x aantal jaar ontgroeid, toen ik ze 3 jaar geleden live zag in de 013 was het nog leuk ja, misschien dat jij nog in die fase zit, ik luister nu al een tijdje langer echte metal, ik bedoel luister nou naar dat laatste album :')

klinkt alsof de producers zeiden: maak een nieuw album NU ik moet geld! zo kut en ongeinspireerd klinkt het wink.gif



LOOOOOOOOOOL, jij bent zo'n rasechte rebel of niet? Jammer dat 99% van die mensen eigenlijk dikke autisten zijn tongue.gif

Fuck the system, yeah!!! wink.gif

En ik vind het niet onacceptabel dat mijn account gebanned is, ik vind het alleen krom dat ze eerst keylogger WEL dogen en nu, zonder waarschuwing opeens niet meer. Learn to read?

Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:56pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:54)
joah kan, maar ik vind het wel ff leuk om er op in te gaan nu, ik neem al die nld jsp/d2 leden toch niet serieus


wij zijn eigelijk hier niet van hoor alle ik soms
maar mn sgat heeft gelijk dat het zever is

nederlanders zijn eve goed als belgen
kijk maar naar de kaas (niet slecht bedoelt helemaal heart2.gif hun kaas wink.gif)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:56pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 19:54)
joah kan, maar ik vind het wel ff leuk om er op in te gaan nu,  ik neem al die nld jsp/d2 leden toch niet serieus

Neeeeeeeeee?
Ik jou wel toen je me waarschuwde voor het minimale belang van computerspelletjes in een mensenleven. Godverdomme, wat een inzicht.

Btw; is je nicht 'n lekker wijf?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:56pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:55pm)
nee dat is niet waar

maar het is duidelijker dat de ECHTE groepe tegenwoordig wel heel commercieel worden daarom zijn ze niet slecht hun oude cd's / LP's blijven goed wink.gif

maar je hebt gelijk ofc ze zijn niet slechter door 1 cd wink.gif



inderdaad, maarja hij is boos, hij zal ook nooit eens zeggen van ja je hebt gelijk, daar heeft hij teveel misplaatste trots voor

daarnaast zijn mijn favo's van cob:


angels dont kill
silent scream (slayer cover)

voor de rest ben ik gigantisch uitekeken op cob
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 12:56pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:56pm)
wij zijn eigelijk hier niet van hoor alle ik soms
maar mn sgat heeft gelijk dat het zever is

nederlanders zijn eve goed als belgen
kijk maar naar de kaas (niet slecht bedoelt helemaal heart2.gif hun kaas wink.gif)


lol sgat wel cliché om ff kaas als voorbeeld te neme tongue.gif biggrin.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:57pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 13 Nov 2008, 18:55)
LOOOOOOOOOOL, jij bent zo'n rasechte rebel of niet? Jammer dat 99% van die mensen eigenlijk dikke autisten zijn tongue.gif

Fuck the system, yeah!!! wink.gif

En ik vind het niet onacceptabel dat mijn account gebanned is, ik vind het alleen krom dat ze eerst keylogger WEL dogen en nu, zonder waarschuwing opeens niet meer. Learn to read?


ze hebben het nooit gelaten :-)
nu is warden er gewoon op afgegaan wink.gif
het spijt me moest je gebanned zijn :-)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111225Next
Closed New Topic New Poll