d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:39am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:38pm)
Klopt.


laaste keer dat ik je op d2 sprak liep ik volgens mijn mans te doend at ik 2 hammers had non en ladder met full elite gear

op ladder was ie bijna perf in de tijd dat een hr nog 400 fg koste etc
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:40am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:39pm)
laaste keer dat ik je op d2 sprak liep ik volgens mijn mans te doend at ik 2 hammers had non en ladder met full elite gear

op ladder was ie bijna perf in de tijd dat een hr nog 400 fg koste etc


Was jij dat?^^.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:42am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:39pm)
Was het maar zo'n feest. Krijg ongeveer 330 per maand (= over 5 maanden 1650 euro) aan stufi en reiskostenvergoeding.

Daarnaast 1000 euro bruto, plus overuren en kerst/vakantie geld (komt erop neer dat ik alsnog zo'n 950 netto over houd; x5 = 4750)


ik krijg ook brutoloon in denemarken + dat ik in me vakantie aan de gang ga krijg je geld voor plus vakantie bonus studie financiring, subsidie, alleen het kost 80 eu bezine en me huis kost 400 eu in de maand ik hou wel over dus van de 3 maanden kan je er bij mijn al 1200 eu van aftrekke^^ maar ik maak wel winst^^ alleen jammer dat huis wel geld kost maar dat moet wel.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:43am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:40pm)
Was jij dat?^^.


^^ kans dat je je dat herrinder is klein maar zoiets staat me wel bij.
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:48am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:43pm)
^^ kans dat je je dat herrinder is klein maar zoiets staat me wel bij.


Ik weet het nog als de dag van gister..
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:50am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:48pm)
Ik weet het nog als de dag van gister..



speel jij nog d2 of iets dergelijks?

This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:50am
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:50am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:50pm)
kan ook niet anders^^

speel jij nog d2 of iets dergelijks?


Ja, hoezo?^^
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:52am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:50pm)
Ja, hoezo?^^


wat is er nou nog te doen op d2 je heb een hammerding je kan alles hijs lvl 92+

(heb alle chars al gehad met geod gear is je lol er niet eens af)

of duel je veel?
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:52am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:52pm)
wat is er nou nog te doen op d2 je heb een hammerding je kan alles hijs lvl 92+

(heb alle chars al gehad met geod gear is je lol er niet eens af)

of duel je veel?


^^
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:53am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:52pm)
wat is er nou nog te doen op d2 je heb een hammerding je kan alles hijs lvl 92+

(heb alle chars al gehad met geod gear is je lol er niet eens af)

of duel je veel?


Hij duelled, wint met 5-3, en vervolgens gaat de verliezer spammen dat ie ''ez'' is ^^!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll