d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 7 > Met Dank Aan Zompy
Prev189101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Oct 31 2008 08:38am
KGV Harde Kern, check die shit

http://www.kgv-hiphop.nl/
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 11:54am
Heb het album van Zo Moeilijk even goed beluisterd en vind het toch wel dope. Zal er dan wel naar gaan luisteren, maar zal nooit fan worden. Ennn live vind ik ze niet boeiend. (Ja, heb ze al 3 keer onbedoeld meegemaakt)

Die beats! heart.gif

This post was edited by JWT on Nov 3 2008 11:55am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 3 2008 01:25pm
Nieuwe album van Bushido is alweer een klein maandje uit;

Kankerharde gangstershit:


Schlager + rap (het is immers Duits)
http://www.youtube.com/watch?v=-jPHPdV3MI4
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 02:40pm
Haha, toen ik op vakantie was heb ik aan aardig wat Duitsers gevraagd of ze hem kende. Echt iedereen kent hem daar. Beetje zoals de Opposites hier volgens mij.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 3 2008 03:05pm
Quote (JWT @ Mon, 3 Nov 2008, 22:40)
Haha, toen ik op vakantie was heb ik aan aardig wat Duitsers gevraagd of ze hem kende. Echt iedereen kent hem daar. Beetje zoals de Opposites hier volgens mij.


Stukken bekender dan Opposites hier; eerder de 50 cent (in hoogtijdagen) van Duitsland.
Het is een beetje een aandachtshoer (gebanned van [Duitse] MTV en al die shit) en hij heeft al een tijdje beef met Sido (andere grote naam uit Duitsland).
Desalniettemin niet onaardig en vaak topbeats.

This post was edited by WemyNM on Nov 3 2008 03:06pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 3 2008 03:21pm
Quote (JWT @ Mon, 3 Nov 2008, 18:54)
Heb het album van Zo Moeilijk even goed beluisterd en vind het toch wel dope. Zal er dan wel naar gaan luisteren, maar zal nooit fan worden. Ennn live vind ik ze niet boeiend. (Ja, heb ze al 3 keer onbedoeld meegemaakt)

Die beats! heart.gif



http://rs540.rapidshare.com/files/159584051/Zo_Moeilijk_-_Nijmeegse_Modo_by_Paz.rar

die linkje!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 04:46pm
Quote (uNoTopia @ Mon, Nov 3 2008, 09:21pm)
Ik had 'm al in goede kwaliteit schat, maar bedankt.

Wemy: Wat is het verschil? Iedereen in Nederland kent 50 cent en iedereen in Nederland kent Opposites. Ik heb het niet over succes he. Maargoed dat vraagstuk is nu ook duidelijk.

This post was edited by JWT on Nov 3 2008 04:47pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 4 2008 12:52am
Quote (JWT @ Tue, 4 Nov 2008, 00:46)
Wemy: Wat is het verschil? Iedereen in Nederland kent 50 cent en iedereen in Nederland kent Opposites. Ik heb het niet over succes he. Maargoed dat vraagstuk is nu ook duidelijk.

50 cents is toch iets bekender dan de Opposites, volgens mij.
Maar misschien ook niet; daarvoor zou ik eens MTV moeten kijken.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 6 2008 01:33pm
Iemand naar Typhoon morgen @ Simplon, Groningen?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Nov 6 2008 01:49pm
thx for link!

Nijmeegse Modo gaat wel
Go Back To Nederlands Topic List
Prev189101112Next
Closed New Topic New Poll