Quote (JWT @ Mon, 3 Nov 2008, 22:40)
Haha, toen ik op vakantie was heb ik aan aardig wat Duitsers gevraagd of ze hem kende. Echt iedereen kent hem daar. Beetje zoals de Opposites hier volgens mij.
Stukken bekender dan Opposites hier; eerder de 50 cent (in hoogtijdagen) van Duitsland.
Het is een beetje een aandachtshoer (gebanned van [Duitse] MTV en al die shit) en hij heeft al een tijdje beef met Sido (andere grote naam uit Duitsland).
Desalniettemin niet onaardig en vaak topbeats.
This post was edited by WemyNM on Nov 3 2008 03:06pm