d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Repost: Beschaafd Over Sex Praten > Please Stay Ontopic!
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 14 2008 11:32am
Damn Noize, ga jij maar gewoon weer terug naar je sociale inrichting!
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 14 2008 11:33am
Quote (CorvX @ Tue, Oct 14 2008, 05:28pm)
[URL=http://forums.d2jsp.org/user.php?i=269756]http://forums.d2jsp.org/user.php?i=269756[/URL]



daarom juist.
dat is niet eens mijn account ^^

ontopic.
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 14 2008 11:36am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Oct 14 2008, 05:32pm)
Damn Noize, ga jij maar gewoon weer terug naar je sociale inrichting!


nou jij liever als ik.

ik probeer sociaal te blijven.
maar als die hellskin mij een potje af gaat zeiken zodra ik wat neerzet in ZIJN topic.
gaat meneer hellskin tegen mij lopen zeiken en moet ik maar beleeft blijven ??

ZO VAN!!!! KNAP GEZEGT KEREL nee echt niet.

komt ie niet mooi mee weg.

nogmaals. het ging over sex en weet ik veel wat?

dus fuck it
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 14 2008 11:39am
Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, Oct 14 2008, 07:36pm)
nou jij liever als ik.

ik probeer sociaal te blijven.
maar als die hellskin mij een potje af gaat zeiken zodra ik wat neerzet in ZIJN topic.
gaat meneer hellskin tegen mij lopen zeiken en moet ik maar beleeft blijven ??

ZO VAN!!!! KNAP GEZEGT KEREL nee echt niet.

komt ie niet mooi mee weg.

nogmaals. het ging over sex en weet ik veel wat?

dus fuck it


Komt ie mooi lekker wel mee weg, voor jou zou dat wel eens kunnen tegenvallen.
Vind dat je voor iemand met 15 posts wel een grote bek opentrekt.
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 14 2008 11:41am
ja dus ?
een grote bek om dat hij zelf ook geen normale toon tegen mij aanslaat?

ik probeer wel sociaal te blijven.
maar als hij tegen mij zeikt.

komt hij er zeker niet mooi mee weg.
want krijgt ie net zo een veeg van me terug.

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 14 2008 11:46am
Tom, gaan we nog een keer keiharde sex hebben in m'n karretje?

This post was edited by JWT on Oct 14 2008 11:46am
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 14 2008 11:46am
Quote (Demonsangel @ Tue, Oct 14 2008, 05:39pm)
Komt ie mooi lekker wel mee weg, voor jou zou dat wel eens kunnen tegenvallen.
Vind dat je voor iemand met 15 posts wel een grote bek opentrekt.


Wth boeit die postcount nou weer XD!
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 14 2008 11:47am
Quote (Duncan99 @ Mon, Sep 29 2008, 02:32pm)
een aantal hier praten alsof ze uit de provincie komen...


Btw, welke provincie?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 14 2008 11:50am
Quote (JWT @ Tue, 14 Oct 2008, 18:46)
Tom, gaan we nog een keer keiharde sex hebben in m'n karretje?


Als jij hem even langs mijn kot heen boekt:$.

Ik moet nog wel mijn haren laten knippen. En gel kopen.

http://img262.imageshack.us/my.php?image=lxaklcz3.jpg

This post was edited by MilkAndCookies on Oct 14 2008 11:50am
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Oct 15 2008 02:59am
69

meer zeg ik niet
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll