d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Opzoek Naar Een Goed Spelleke
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 28 2008 10:55am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 18:23)
daar ga je toch de fout in.

het begint met willen.
daarna pas kunnen.


Kom nou AUB een keer met een goede beargumentatie, dit is heel vervelend. sad.gif
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 28 2008 11:03am
Ik kocht laatst NFS:Carbon... toen zag ik dat ik weer moest racen ~~

Kankerzooi.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 28 2008 12:19pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 15:05)
naja, en daar verschillen wij dus van mening.
Ik hou meer van de oude spellen.


Dat wisten we al. Vertel eens iets nieuws.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 06:38pm
ik had gevraagt spelleke geen flaming ^^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 30 2008 06:03am
Quote (SaWrevenge @ Sat, 30 Aug 2008, 01:38)
ik had gevraagt spelleke geen flaming ^^



Dit was een poging tot een discussie, geen "flamen".
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 30 2008 07:00pm
Zijn jullie niet veel te oud voor spelletjes
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 30 2008 07:02pm
Trouwens spore komt bijna uit maar dat lijkt me een kankerspel
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Sep 9 2008 01:24pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 30 Aug 2008, 12:03)
Dit was een poging tot een discussie, geen "flamen".


hehe xD
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Sep 9 2008 01:27pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 13:37)
is niet met elkaar te vergelijken.
blade 1 leuke film, vervolgen nogal overdone tenopzichte van 1.
matrix 1 waarschijnlijk één van de beste films, maar in 2 en drie zijn slap.
laten we niet 1 agent smit doen, want die kennen we al..
we nemen er gewoon 100, of 1000.
en 5000000 sentinels.


wel ik moet toegeven op dat

maar ik blijf een matrix fan
dus het verhaal was wat uitgemolken maar het bleef wel altijd eens fun om naar te kijken wink.gif
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Sep 11 2008 03:44pm
probeer flyff ff anders is n leuk spelletje
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll