d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev18910111223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 02:45pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 07:23pm)
Pfoa
En ik dacht altijd dat jij veel van zulke shit af wist.

Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 02:46pm
Quote (JWT @ Wed, 27 Aug 2008, 21:45)
En ik dacht altijd dat jij veel van zulke shit af wist.
Anatomie is niet helemaal mijn afdeling =[

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 03:11pm
X in de 2 e tekening is de mediale epicondylus van de humerus of bovenarm



smile.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 03:26pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 08:46pm)
Anatomie is niet helemaal mijn afdeling =[
Weet je wel wat van spierziektes?

Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 03:32pm
Quote (JWT @ Wed, 27 Aug 2008, 22:26)
Weet je wel wat van spierziektes?
Verder dan tendinitis kom ik niet. Ik ben meer van moleculair niveau enzo jeweeeettt

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 03:37pm
[QUOTE=Demonsangel,Wed, Aug 27 2008, 06:54pm]<DIV class=quote1>Quote (DuffmanX @ Wed, Aug 27 2008, 08:33pm)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->zo kan je bijv zn hand Recht In zn pols duwen. als je dat doet krijgt de ander verschrikkelijk veel pijn in zn elleboog. (oa bloed uitsortingen)[/QUOTE]
Die pijn komt trouwens doordat de N. Ulnaris klem komt te zitten onder de mediale epycondyle van de humerus.
De ader die een bloeduitstorting kan veroorzaken is zo klein. Ze bevloeit de m. triceps en gaat dan bij de pees naar de N. Ulnaris.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de mediale epicondyle deze zal doen scheuren. Aders zijn namelijk "glibberig" en kunnen platgedrukt worden.[/QUOTE]

drew is in z'n element
go house wink.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 04:00pm
Haha, dat ben ik niet op de foto. Ik heb de foto wel gemaakt, hij staat immers op mijn site.

Ik heb een BMI van 21,x. Kankergezond.
Member
Posts: 1,250
Joined: Nov 9 2007
Gold: 3,540.00
Aug 27 2008 04:14pm
80KG - 1.97 biggrin.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 28 2008 02:34am
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 11:37pm)
drew is in z'n element
go house wink.gif


Idd, I need moar of this!
Al die bullshit over politiek en manieren van discussiƫren.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 03:17am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 27 2008, 10:00pm)
Haha, dat ben ik niet op de foto. Ik heb de foto wel gemaakt, hij staat immers op mijn site.

Ik heb een BMI van 21,x. Kankergezond.
Had ik het toch goed. Heb ooit fotos van je gezien waar je opstaat met een Aziatisch meisje.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111223Next
Add Reply New Topic New Poll