d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev18910111215Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 8 2008 03:05am
alle vrouwen zijn hoeren
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 8 2008 06:06am
Quote (Hustlegirl @ Fri, 8 Aug 2008, 04:07)
ah dus jij was door die zweed gehackt?
heb het gehoord ja, of je nu met een meisje omgaat of niet niemand is te vertrouwen...
naja ik wel maar ik vraag je pass niet of stuur je geen proggies tongue.gif

en de gene die ze accepteerd/pass geeft is een zwakbegaafde en moet zijn polsen doorsnijden...


ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Aug 8 2008 06:15am
Quote (blacklist @ Fri, Aug 8 2008, 01:06pm)
ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn


Ben je altijd zo vriendelijk ingesteld?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 06:20am
Quote (blacklist @ Fri, 8 Aug 2008, 14:06)
ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn

Ach, man je bent een sukkeltje.
Eerst stoer doen op internetje en als iemand je uitdaging aanneemt, ga je doen alsof je niet kan lezen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 8 2008 06:41am
Quote (Kanni @ Fri, 8 Aug 2008, 14:20)
Ach, man je bent een sukkeltje.
Eerst stoer doen op internetje en als iemand je uitdaging aanneemt, ga je doen alsof je niet kan lezen.


Ben jij zo'n IRL gangster dan?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 8 2008 07:00am
Quote (blacklist @ Fri, 8 Aug 2008, 12:06)
ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn


Interessant, vertel me meer!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 07:39am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 8 Aug 2008, 14:41)
Ben jij zo'n IRL gangster dan?

Nee, ik was vooral benieuwd hoe hij op m'n uitnodiging zou reageren.
Ik ben overigens wel écht op die plaats, morgen. Dat haalt mijn street cred natuurlijk wel weer naar boven.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 8 2008 07:51am
Major respect van deze boy nu.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 8 2008 09:22am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 8 Aug 2008, 14:51)
Major respect van deze boy nu.


Je weeeeeeeeeeeeeeeeeet. Garben komt kankerhard!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 8 2008 09:26am
Quote (blacklist @ Thu, Aug 7 2008, 07:27pm)
pas op voor die zo gezegde vrouwe op dia e wink.gif
voor da je het weet is heel je acc gehacked bv bij mij dus ja een verwittigd man is er 2 waard e wink.gif


ik spreek geen vlaams maar wat ik eruit begrijpt is dat je gehackt ben door iemand die zich voordeed als vrouw???

HAHAA ROFLOLCOPTER!!!!!

Quote (Mischa @ Fri, Aug 8 2008, 09:05am)
alle vrouwen zijn hoeren


das niet waar

Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 8 2008, 12:41pm)
Ben jij zo'n IRL gangster dan?


ik wel devil.gif

thug life je weet zelf!

This post was edited by Hellskin on Aug 8 2008 09:28am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111215Next
Add Reply New Topic New Poll