d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 5
Prev18910111213Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 07:23am
Quote (Kanni @ Wed, 3 Sep 2008, 20:50)
Heerlijke track:
T.I. (Featuring Kanye West, Jay-Z & Lil' Wayne) - Swagger Like Us. Afkomstig van 'Paper Trail', dat 20 september zou uitkomen.
Beat van Kanye en sample komt van M.I.A. Alleen jammer van die vocoder/autotune.
http://www.youtube.com/watch?v=1gCr8hXMzyo


Nice.

Trouwens, heb nu net paar nummers van 3 6 maffia (Gotta stay fly, Lolli, Barrin you bitches) en vind het wel vet klinken, weet iemand nog aanraders?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 5 2008 09:03am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 15:23)
Nice.

Trouwens, heb nu net paar nummers van 3 6 maffia (Gotta stay fly, Lolli, Barrin you bitches) en vind het wel vet klinken, weet iemand nog aanraders?


I've got a mistress bitch with big tits. Beste begin van een nummer ooit.

Ben alleen naam van nummer even kwijt.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 5 2008 11:37am
Quote (uNoTopia @ Fri, 5 Sep 2008, 16:46)

Ik zag net dat 't album uit was, bedankt voor de link!

Nog meer goed nieuws:
Quote (StateMagazine)

Nieuw album Kanye West
Dit jaar nog!
Wat een verrassing: Kanye West brengt dit jaar nog zijn vierde album uit! Althans, volgens de geruchten.

Volgens DJ Semtex gaat het album, dat staat voor December, geheel tegen de verwachting in, geen Good-ass Job heten. De eerste single, Love LockDown, komt volgens de iTunes winkel aanstaande maandag al uit. Op Kanye's blog staat trouwens geen info, dus nog even afwachten voor bevestiging. Spannend!

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 5 2008 11:41am
Quote (Kanni @ Fri, 5 Sep 2008, 19:37)


Np, btw voor mij gaat The Rhythm The Rebel niet door, vrienden van me gaan wel maar ik kon het niet meer regelen. sad.gif

Ik verwacht een dikke video maandag, hier in dit topic tongue.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 5 2008 02:12pm
Quote (uNoTopia @ Fri, Sep 5 2008, 05:41pm)
Np, btw voor mij gaat The Rhythm The Rebel niet door, vrienden van me gaan wel maar ik kon het niet meer regelen. sad.gif

Ik verwacht een dikke video maandag, hier in dit topic tongue.gif
Ik zal geen video maken want heb een klotecamera. Maar een maat van me maakt altijd foto's van feesten waar we zijn geweest. (geen super kwaliteit, maar toch)
http://frankwelleweerd.spaces.live.com/photos/

Plus dat er honderden videos op youtube gaan zetten.

This post was edited by JWT on Sep 5 2008 02:13pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 6 2008 02:56am
Quote (JWT @ Fri, 5 Sep 2008, 22:12)
Ik zal geen video maken want heb een klotecamera. Maar een maat van me maakt altijd foto's van feesten waar we zijn geweest. (geen super kwaliteit, maar toch)
http://frankwelleweerd.spaces.live.com/photos/

Plus dat er honderden videos op youtube gaan zetten.


Aaaah, fok dit ik ga gewoon biggrin.gif


yay
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 6 2008 04:01am
Quote (uNoTopia @ Sat, Sep 6 2008, 08:56am)
Aaaah, fok dit ik ga gewoon biggrin.gif


yay
Ke, tot zo. wink.gif

Licht blauwe extince shirt heb ik aan.

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 6 2008 05:47pm
ZIEKVET!!!!!

Hoogtepunt: Black moon (Buckshot)
Grootste tegenvaller: Winne.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 7 2008 06:50am
Quote (JWT @ Sun, 7 Sep 2008, 01:47)
ZIEKVET!!!!!

Hoogtepunt: Black moon (Buckshot)
Grootste tegenvaller: Winne.


Ik stond bij Winne vooraan, het geluid was kut maar verder kenkervet ohmy.gif

Dat was daar toch dat 'ie flesjes uit ging delen, of was dat bij Ty?



Was je om kwart voor 2 al weer thuis? :X

This post was edited by uNoTopia on Sep 7 2008 06:51am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111213Next
Closed New Topic New Poll