Quote (blacklist @ Fri, 11 Jul 2008, 12:51)
stfu kanker hollander
^^^^^^^^^^^^^^^^ N1 selfown ^
mja kheb genoeg gelezen
3/2/2's zeggen niets en 20/5's ook niet en 4x vind ik persoon lijk laag... koop dan 45'ers
een goeie naam die telt en voordat je stop met je te gedragen als iemand die denkt dat ie beter is dan de rest zal je dat nooit krijgen
remy je bent wederom weer een sukkel die het woord "semantische" moet gebruiken, als je hersenen hebt gebruik ze dan en praat normaal zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt edeltuit dat je bent..
dit is een forum voor diablo 2, niet wie het meeste moeilijke woorden kent
Quote (CpTJenJen @ Fri, 11 Jul 2008, 17:52)
ja wat jij wil ik ben op vakantie
Avé
eeey stuur me wel een kaartje he

veel plezier gozer kzie je wel als je trug bent en ik ook ^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jul 11 2008 09:57am