d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 11 2008 09:56am
Quote (blacklist @ Fri, 11 Jul 2008, 12:51)
stfu kanker hollander


^^^^^^^^^^^^^^^^ N1 selfown ^

mja kheb genoeg gelezen

3/2/2's zeggen niets en 20/5's ook niet en 4x vind ik persoon lijk laag... koop dan 45'ers

een goeie naam die telt en voordat je stop met je te gedragen als iemand die denkt dat ie beter is dan de rest zal je dat nooit krijgen

remy je bent wederom weer een sukkel die het woord "semantische" moet gebruiken, als je hersenen hebt gebruik ze dan en praat normaal zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt edeltuit dat je bent..
dit is een forum voor diablo 2, niet wie het meeste moeilijke woorden kent

Quote (CpTJenJen @ Fri, 11 Jul 2008, 17:52)
ja wat jij wil ik ben op vakantie

Avé



eeey stuur me wel een kaartje he wink.gif

veel plezier gozer kzie je wel als je trug bent en ik ook ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jul 11 2008 09:57am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 11 2008 10:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Jul 2008, 17:56)
remy je bent wederom weer een sukkel die het woord "semantische" moet gebruiken, als je hersenen hebt gebruik ze dan en praat normaal zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt edeltuit dat je bent..
dit is een forum voor diablo 2, niet wie het meeste moeilijke woorden kent


TAUTOLOGIE

Verdomd, weer zo'n moeilijk woord.
Wat ben ik toch een ijdeltuit (ik denk namelijk, dat je dat woord bedoelde; en natuurlijk gebruik je dat woord in de verkeerde context).
Jij tuinman!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 11 2008 11:11am
"edeltuit"


rofl.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 11 2008 11:34am
Quote (Kanni @ Fri, Jul 11 2008, 05:11pm)
"edeltuit"


rofl.gif


"kanni"
rofl.gif

kap is te spammen
Member
Posts: 1,041
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.22
Jul 11 2008 11:39am
als je nu eerst een beetje nederlands zou leren helpt het al
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 11 2008 11:44am
Quote (Snielsje @ Fri, 11 Jul 2008, 19:34)
"kanni"
rofl.gif

kap is te spammen

Wie ben jij nu weer?
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 11 2008 11:48am
Hij blijft een Loser en een Prutser, oeps nu heb ik naar 4 pages die belg verteld wat een lutser is sad.gif
hij had het natuurlijk ook uit zijn eigen welzijn kunnen herleiden.

laten we hem gelijk stellen aan leonard smalls, die dacht dat level alles boeide in een duel, tot ie tegen mijn lvl 29 ama ging spelen.
laat deze man dan ook maar denken dat items iets boeit.

This post was edited by Yoghurt. on Jul 11 2008 11:49am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jul 11 2008 12:09pm
Oh, trouwens.

Goed topic!
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 11 2008 12:44pm
Quote (Yoghurt. @ Fri, 11 Jul 2008, 19:48)
Hij blijft een Loser en een Prutser, oeps nu heb ik naar 4 pages die belg verteld wat een lutser is sad.gif
hij had het natuurlijk ook uit zijn eigen welzijn kunnen herleiden.

laten we hem gelijk stellen aan leonard smalls, die dacht dat level alles boeide in een duel, tot ie tegen mijn lvl 29 ama ging spelen.
laat deze man dan ook maar denken dat items iets boeit.


lol lvl 29 die lvl 9x owned? funny
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 11 2008 03:36pm
Badboyericje is weer aardig op dreef, zie ik.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll