d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 10:04am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 10 Jul 2008, 17:44)
kan opzich welk kloppen, want ik heb een hekel aan wat jij noemt; "de massa."


Waar houd jij van?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 10 2008 10:25am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 10 Jul 2008, 16:44)
kan opzich welk kloppen, want ik heb een hekel aan wat jij noemt; "de massa."


Waarom hecht je dan zoveel waarde aan de mening van de 'massa'? Dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 11 2008 02:04am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Jul 10 2008, 06:25pm)
Waarom hecht je dan zoveel waarde aan de mening van de 'massa'? Dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van.

Quote (WemyNM @ Thu, Jul 10 2008, 06:04pm)
Waar houd jij van?


ik hou er van vermaakt te worden door de massa
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 11 2008 02:51am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 10 Jul 2008, 18:25)
Waarom hecht je dan zoveel waarde aan de mening van de 'massa'? Dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van.


Juist, daar zou ik ook graag antwoord op hebben. Dat je graag vermaakt wordt, is geen antwoord op die vraag.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jul 11 2008 02:53am
ik was al in 1 week lvl 92 smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 11 2008 02:55am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 11 Jul 2008, 10:04)
ik hou er van vermaakt te worden door de massa


Je bent hypocriet en prejoratief.
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Jul 11 2008 07:51am
Quote (Zompy @ Thu, Jul 10 2008, 09:41am)
De 2# op expension ladder was 98 en dood gegaan, toen was hij zo verdrietig dat hij all zijn gear op de grond gooide in die game (perf eni perf shako perf hoto perf cta perf sk's etc etc)


Ik ken ook zo iemand. Hij is meteen gestopt met diablo 2 en een ander spel gaan spelen tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 11 2008 10:02am
Quote (WemyNM @ Fri, 11 Jul 2008, 10:55)
Je bent hypocriet en prejoratief.


en jij bent gewoon simpel weg, een lul.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 11 2008 03:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jul 11 2008, 06:02pm)
en jij bent gewoon simpel weg, een lul.


en EF is DE lul wink.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 14 2008 02:28am
Quote (Elephante @ Mon, Jun 23 2008, 03:27pm)
wat lul jij nou met je kk hoofd, ef pakt je sukkel


nog steeds niks van gemerkt....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll