d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 3 2008 05:14pm
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 12:23)
Ik ben toevallig wel de vriendin

Wil je bewijs zien ofzo? sneu ventje


sukkeltje ik weet dat je een jonge bent, niet dom doen.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 3 2008 05:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 4 May 2008, 01:14)
sukkeltje ik weet dat je een jonge bent, niet dom doen.


e-dragqueens kicken op die aandacht.. hoe harder je roept dat ie geen kutje heeft hoe harder hij roept dat ie er wel een heeft...
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 06:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, May 3 2008, 11:14pm)
sukkeltje ik weet dat je een jonge bent, niet dom doen.


Blijkbaar niet dus..

Niet dat het mij uitmaakt
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 4 2008 03:04am
Quote (Chiaotzu @ Sun, 4 May 2008, 01:13)
Blijkbaar niet dus..

Niet dat het mij uitmaakt


een meisje dat overgehaald is op dit forum te posten zou nooit mijn trade topic spammen met dingen waar ze niets van weet

mja als jij graag een meisje wilt zijn dan zul je je om moeten laten bouwen
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 4 2008 04:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, May 4 2008, 09:04am)
een meisje dat overgehaald is op dit forum te posten zou nooit mijn trade topic spammen met dingen waar ze niets van weet

mja als jij graag een meisje wilt zijn dan zul je je om moeten laten bouwen


hoezo?
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
May 4 2008 06:35am
Er zijn geen meisjes op het internet. Fail.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 4 2008 10:09am
Quote (TheErrand @ Sun, May 4 2008, 01:35pm)
Er zijn geen meisjes op het internet. Fail.


wel smile.gif

Hoe heet ze ook al weer?

rey-xxxrox ofzo? das een meisje, heeft verscheidene foto's gepost biggrin.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 4 2008 10:20am
Quote (Apachai @ Sun, May 4 2008, 04:09pm)
wel smile.gif

Hoe heet ze ook al weer?

rey-xxxrox ofzo? das een meisje, heeft verscheidene foto's gepost biggrin.gif


Die dikke trol tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 4 2008 03:51pm
Quote (Chiaotzu @ Sun, 4 May 2008, 17:20)
Die dikke trol tongue.gif


loser
haar naar is xxrey-apoxx
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 4 2008 04:12pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, May 4 2008, 10:51pm)
loser
haar naar is xxrey-apoxx


die bedoelde ik ^^
Sorry dat ik de naam verkeerd spelde tongue.gif
Al lange tijd niet meer gezien..

@Chiautzu: jij bent wss zon pukkeljochie die zich hier stoer voelt..
Maar wat zou jij blij zijn als jij rey-apo in bed zou kunnen krijgen, niet?
Eindelijk ontmaagd rofl.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll