d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 11 2008 08:18am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, Apr 11 2008, 11:06am)
En ik maar denken dat het was omdat IK al jaren riep dat je moest overstappen, je was altijd veel te rijk voor ETF. Weer een illusie doorgeprikt! sad.gif


Da's wel waar. Etf is vrij arm, mss daardoor dat ze doorgaans vriendelijker zijn.

Je begint wel je beroemdheid te verliezen op Etf Soeki tongue.gif , alleen de oude members zoals Mike, Lorven, Hardy etc weten nog wie je bent.
Maar je zal het hier ook wel niet slecht hebben. smile.gif
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 11 2008 08:40am
Quote (Soeki @ Mon, 7 Apr 2008, 00:32)
Oh ja ... Timo, jij, han, neo kan ik me nog wel herinneren maar ik was pas kort op jsp ... nog geen 4 maanden toen als ik het me goed herinner.
Maar goed had een 'reputatie' denk ik ....


Is sk_Kabouter nog Trade moderator geweest? Wow, dat ik dat niet wist. ohmy.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 11 2008 08:56am
Quote (WemyNM @ Fri, Apr 11 2008, 12:53pm)
Minstens twee zielen, één gedachte.

Denkt ineens populair met alle winden mee te kunnen waaien.
Vertek samen met de hovenier.
Daag.


Wow, poëtisch!
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 11 2008 10:05am
Quote (speedcaster @ Fri, 11 Apr 2008, 15:40)
Is sk_Kabouter nog Trade moderator geweest? Wow, dat ik dat niet wist. ohmy.gif


Huh? Nee? Soeki had het over de tijd voordat Timo en Willie überhaupt promotie maakte.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 11 2008 10:30am
remy wat heb je tog n heerlijke sig ^^

This post was edited by JurK. on Apr 11 2008 10:30am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 11 2008 12:19pm
Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 19:55)
Dat is idd wel een oude topic ja xD

& waarom laten jullie die siesje ofzo na 241 dagen nog in de guild? biggrin.gif


siesje? Doe normaal.
Member
Posts: 5,606
Joined: Apr 9 2008
Gold: 1,062.00
Apr 12 2008 11:36am
burps
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll