Quote (sK_Kabouter @ Fri, Apr 11 2008, 11:06am)
En ik maar denken dat het was omdat IK al jaren riep dat je moest overstappen, je was altijd veel te rijk voor ETF. Weer een illusie doorgeprikt!

Da's wel waar. Etf is vrij arm, mss daardoor dat ze doorgaans vriendelijker zijn.
Je begint wel je beroemdheid te verliezen op Etf Soeki

, alleen de oude members zoals Mike, Lorven, Hardy etc weten nog wie je bent.
Maar je zal het hier ook wel niet slecht hebben.