d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 01:04am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jun 9 2008, 06:48am)
Mensen met het down syndroom zijn per definitie slecht in Diablo II: Lord of Destruction Player Versus Player.


als dit een reactie is op mijn uitspraak.


niet alle mensen die vallen onder de noemer gehandicapt hebben het syndroom van down
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 9 2008 01:48am
Quote (Hellskin @ Mon, Jun 9 2008, 09:04am)
als dit een reactie is op mijn uitspraak.


niet alle mensen die vallen onder de noemer gehandicapt hebben het syndroom van down


Maar wel alle mensen die het syndroom van down hebben vallen onder de noemer gehandicapt.

/EDIT: hij was ook maar 20 euro, kwam 7,50 verzendkosten bij een 11 euro internationale transactie kosten :s

This post was edited by Lucas[NM] on Jun 9 2008 01:48am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 01:52am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Jun 9 2008, 07:48am)
Maar wel alle mensen die het syndroom van down hebben vallen onder de noemer gehandicapt.

/EDIT: hij was ook maar 20 euro, kwam 7,50 verzendkosten bij een 11 euro internationale transactie kosten :s


internationale transactie kosten? like wtf?

This post was edited by Hellskin on Jun 9 2008 01:52am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 9 2008 02:16am
Quote (Hellskin @ Mon, Jun 9 2008, 09:52am)
internationale transactie kosten? like wtf?


Ja, maat van me had via zijn eebay acc gekocht, ABN rekende 11 euro om naar Duitsland over te boeken, vond ik ook wel een beetje vaag :/

This post was edited by Lucas[NM] on Jun 9 2008 02:16am
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 9 2008 05:28am
Quote (Hellskin @ Mon, Jun 9 2008, 06:08am)
dan had jij geen needler of windforce xD


ik speelde eigenlijk ook vooral de warrior / sorcerer.


ik weet nogwel dat ik altijd zocht naar ringen van de "zodiac" die gaven iets van 20 all atributes.


enne het dupen van skill-books of armagedon xD


nee ik zal je teleurstellen op D1 waren de uniques slecht ik had altijd een: Strange bow of "30 dex", weet ff niet meer de naam
en dupen deed ik niet aan... dat was voor amateurs, er was een manier waardoor je items "legit" kon importen waardoor zelfs als iemand exact dezelfde item had hij op de scanner niet werd gedetect

This post was edited by Yoghurt. on Jun 9 2008 05:31am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 9 2008 06:13am
Quote (Yoghurt. @ Mon, 9 Jun 2008, 13:28)
nee ik zal je teleurstellen op D1 waren de uniques slecht ik had altijd een: Strange bow of "30 dex", weet ff niet meer de  naam
en dupen deed ik niet aan... dat was voor amateurs, er was een manier waardoor je items "legit" kon importen waardoor zelfs als iemand exact dezelfde item had hij op de scanner niet werd gedetect


Das beetje hetzelfde als dupen...
Member
Posts: 10,095
Joined: Feb 9 2007
Gold: 1,015.00
Jun 10 2008 04:21pm
bedoel je voor pvm of pvp?

voor pvp vindk ze maar nix, alleen bowazons zijn soms moeilijk.

pvm zijn ze natuurlijk godly smile.gif
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 12 2008 10:50am
als iemand classic speelt zegt zeker neen,

op classic ben je geen knijt met een ama, ze sucken in duel (zonder farcast hax)
in cs killen ze ook geen zak, een legend amazon in classic is nix waard.

maar in lod daarintegen weet ik nix.. nooit gespeeld en ook nooit van plan wink.gif
Member
Posts: 3,613
Joined: Sep 9 2005
Gold: 207.96
Jun 13 2008 10:15am
Quote (Entertain @ Thu, 12 Jun 2008, 17:50)
als iemand classic speelt zegt zeker neen,

op classic ben je geen knijt met een ama, ze sucken in duel (zonder farcast hax)
in cs killen ze ook geen zak, een legend amazon in classic is nix waard.

maar in lod daarintegen weet ik nix.. nooit gespeeld en ook nooit van plan wink.gif


een bow ama was toch wel iets dik vets?
als ik het me goed heriner
Member
Posts: 17,788
Joined: Sep 15 2007
Gold: 20.00
Jun 13 2008 02:46pm
Helemaal niet mee eens! want op USwest non ladder ( sorry had een keer per ongeluk op uswest geklikt toen ik niet wist was realm betekende) gebruiken ze allemaal hacks om hun ias omhoog te halen. ze kunnen niet eerlijk winnen en daarom zijn ze niet het best biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll