Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 15:49)
Dat is jouw mening, mijne niet.
En de overheid krijgt superveel geld door mensen die roken, hele hoge accijns staat er op tabak.
Dus egoistisch? Nee.
Als iedereen ineens zou stoppen met roken, dan duurde het niet lang voordat de overheid belastingen etc duurder hadden gemaakt.
En wat voor nuttigere zaken? Geld dat de overheid overhoud gaat mooi hun eigen zak in.
gogo 40% mensen zien je guild niet ^^
roken is ieders eigen keuze
blowen is nice
kga ff een white widdowtje roken dus men volgende reply's zullen vast wat inteligenter klinken

Quote (Ov2rkill @ Mon, 14 Apr 2008, 17:17)
Even Garben te hulp schieten met wat medische feitjes, beeld je er gewoon de kosten bij in.
Roken is niet alleen slecht voor de longen, maar ook voor de hart, de vaten, nicotineafhankelijkheid en kanker.
Wetende dat de hoofdsdoodoorzaak in België hart- en vaatziekten is moet je niet verder denken aan hoeveel roken allemaal kost.
hmm dat kan ook door overgewicht en te vet eten..
het enige nadeel van roken is dat het ongewenst meeroken.
ik zeg niet dat roken veilig is maar dat is vuurwerk afsteken ook niet..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 10:19am