d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev18910111213Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 01:54pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 20:58)
ja die heb ik er al 5 ofzo

alimentatie dit alimentatie dat

word er gek van !


Jij plant ook zaadjes in je vrije tijd?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:58pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 19 Mar 2008, 20:54)
Jij plant ook zaadjes in je vrije tijd?


hahahahahaha

in me vrije tijd zweet ik er wel meer van o.O
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 02:56pm
ik gebruik een ander voorbehoeds middel:

geen vriendin wink.gif

XD
Member
Posts: 1,898
Joined: Jun 22 2006
Gold: 2,113.63
Mar 19 2008 03:12pm
Mijn vriendin heeft een staafje onder haar huid, daarvoor de pil genomen maar ze was bang dat ze het een keer zou vergeten, vandaar het staafje!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 03:13pm
Quote (ScrMz @ Wed, 19 Mar 2008, 22:12)
Mijn vriendin heeft een staafje onder haar huid, daarvoor de pil genomen maar ze was bang dat ze het een keer zou vergeten, vandaar het staafje!


Zo'n staafje geeft toch hormomen af?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 19 2008 03:20pm
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 11:13pm)
Zo'n staafje geeft toch hormomen af?
Wat doet een pil?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 19 2008 03:30pm
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 09:13pm)
Zo'n staafje geeft toch hormomen af?


welkom in de wereld van de voorbehoedsmiddelen tongue.gif

de pil / plijsters / prikpil / staafje / hormonaal spiraal geven allemaal hormonen af ^^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 03:31pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:47)
En als je nu zon lastpak krijgt?


Ja inderdaad, zon kind als Eduard bijvoorbeeld..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 12:43am
Quote (CorvX @ Wed, 19 Mar 2008, 22:31)
Ja inderdaad, zon kind als Eduard bijvoorbeeld..


of mij, wat dan he!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 20 2008 07:35am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 07:43)
of mij, wat dan he!


dan wordt je pedo, of je hebt een jaar gratis gehakt
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111213Next
Closed New Topic New Poll