Quote (??NNI @ Tue, 1 Apr 2008, 23:10)
Als je gered kan worden door 'n donor, zou je toch liever sterven?
Wat 'n levenslust.
Ik geloof je niet, trouwens.
Zo denk ik er ook over hoor, ik ben wel donor maar hoef geen donors van anderen.
Niet omdat ik 't vies vindt ofzo, maar
mijn mening is dat als je dood gaat ga je dood.
Operatie's vindt ik ook maar niks, maar ben ook nog nooit geopereerd om eerlijk te zijn.