☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev
1
8
9
10
11
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2013
Replies: 116
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#91
Mar 21 2008 03:18am
ik vind wel lachen
je moet je gewoon amuseren
boeit me niks hoe anderen dansen
tijdje terug op reverze stond er zo ook een groepke bezig
This post was edited by Larzie on Mar 21 2008 03:18am
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#92
Mar 21 2008 03:22am
Quote (Larzie @ Fri, 21 Mar 2008, 10:18)
ik vind wel lachen
je moet je gewoon amuseren
boeit me niks hoe anderen dansen
tijdje terug op reverze stond er zo ook een groepke bezig
Dud je wilt et leren?
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#93
Mar 21 2008 03:24am
Quote (Zompy @ Fri, 21 Mar 2008, 10:22)
Dud je wilt et leren?
nope vind wel tof maar ik zou het nie doen
heb geen stem uitgebracht keuzes zijn maar beperkt
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#94
Mar 21 2008 08:13am
Quote (Larzie @ Fri, Mar 21 2008, 10:24am)
nope vind wel tof maar ik zou het nie doen
heb geen stem uitgebracht keuzes zijn maar beperkt
HAHA JA
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#95
Mar 21 2008 08:22am
Quote (Skulvar @ Fri, 21 Mar 2008, 15:13)
HAHA JA
Wie is er nou rebel's xD
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#96
Mar 21 2008 08:24am
Quote (Zompy @ Fri, Mar 21 2008, 03:22pm)
Wie is er nou rebel's xD
Jij niet, zwijnkonijn.
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#97
Mar 21 2008 08:45am
Quote (muizenscheet @ Tue, 18 Mar 2008, 17:59)
zoals in nederland Hardcore nooit zal sterven.
Rofl!
Dat was een grapje toch?
Ik vond die clip wel naar.
This post was edited by uNoTopia on Mar 21 2008 08:45am
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#98
Mar 21 2008 08:46am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:24pm)
Jij niet, zwijnkonijn.
ADHDMusic
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold
:
20.00
#99
Mar 21 2008 11:22am
wie heeft er eigelijk zo iets bedacht?
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#100
Mar 21 2008 11:46am
Quote (ADHDMusic @ Fri, Mar 21 2008, 05:22pm)
wie heeft er eigelijk zo iets bedacht?
homofielen aan poppers en andere drugs
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
8
9
10
11
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact