d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 02:08pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, 14 Apr 2008, 21:07)
Dan toch een heel gestoorde grap.


en als het dat niet is dan wel misplaatst..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:14pm
ieder zijn eigen keuzes ieder zijn eigen leven respecteer elkaars keuzes ^

ik vindt het wel iets hebben maar wat is dat op je middelvinger?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Apr 16 2008 12:06am
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice eric!!!!! is dat maori stijl?

ik heb ook een tattoo laten zetten boven me enkel
hij staat op deze foto scheef omdat ik mn been moest draaien maar iig;
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 04:55am
Wat een lichaam verminking..
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 05:03am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 11:55)
Wat een lichaam verminking..


ben ik toch niet de enige die dat denkt, ik vind het heel mooi staan hoor, maar zelf zou ik het nooit laten zetten, ben trots op me lichaam zoals ie is, daar veranderd een plaatje niks aan!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 16 2008 06:16am
Quote (Mischa @ Wed, 16 Apr 2008, 07:06)
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice eric!!!!! is dat maori stijl?

ik heb ook een tattoo laten zetten boven me enkel
hij staat op deze foto scheef omdat ik mn been moest draaien maar iig;
http://img147.imageshack.us/img147/6569/fotos0281ot0.jpg


yo ziet er vet uit man wink.gif

het is Polynesian lijkt op Maori wink.gif

binnekort upload ik nieuwe foto's wink.gif hijs half ingekleurd en mooi genezen
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Apr 16 2008 07:36am
nice man en mijne was op die foto ook niet helemaal genezen nu is ie vet mooi :>
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 07:40am
Ik zit te twijfelen of ik Mephisto op mijn linker bil ga zetten.. Weet één van jullie twee hoeveel dat gaat kosten?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 16 2008 07:44am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 15:40)
Ik zit te twijfelen of ik Mephisto op mijn linker bil ga zetten.. Weet één van jullie twee hoeveel dat gaat kosten?


Serieus?
Naja, de prijs hangt af van de grote, details, kleur(en) en hoe vaak je terug moet komen.
Paar zowiezo wel een paar honderd euro als je 't een beetje " mooi" wil hebben..

This post was edited by CorvX on Apr 16 2008 07:47am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 16 2008 08:24am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 15:40)
Ik zit te twijfelen of ik Mephisto op mijn linker bil ga zetten.. Weet één van jullie twee hoeveel dat gaat kosten?


LOL! over een jaar ofzo ben je op d2 uitgepoept en dan wil je ervanaf
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll