d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev18910111229Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 11:33am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 25 2008, 05:11pm)
EEEEEEEEJ niks tegen vmbo types.. want ook die zijn niet allemaal zo


Merendeel voldoet echter wel aan dat stereotiep
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 25 2008 11:58am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 25 2008, 04:53pm)
tja er zijn ook nederlanders die af en toe zo zijn...
die airmax bomberjack hardcore holland vmbo types :/ maar procentueel gezien veroorzaken ze VOLGES MIJ dan tog ietsje minder incidenten als de gemiddelde bontkraag+duur telefoontje marokaan/antiliaan.

http://www.geenstijl.nl/
vieuw de poll van vandaag.


ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?

This post was edited by stefan_FFH on Feb 25 2008 11:58am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 12:02pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 25 Feb 2008, 18:58)
ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?


Pwnt ohmy.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 12:05pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Feb 25 2008, 05:58pm)
ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?


ik verneuk mijn havo niet.
ik zie trouwes net pas dat er een pink panter in je avatar staat. had het nog niet opgemerkt.

Quote (Zompy @ Mon, Feb 25 2008, 06:02pm)
Pwnt ohmy.gif


typishe +1 post. ga nu maar huilen om jezelf


n3rd.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 12:05pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 25 2008 12:22pm
Quote (wasbeertje)
ik verneuk mijn havo niet.
ik zie trouwes net pas dat er een pink panter in je avatar staat. had het nog niet opgemerkt.


is maar een ava hoor :S
maar als dat alles is wat je kan zeggen
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 12:38pm
ja dat was alles
NOW BOOGIE DOWN BIAATSCH
http://www.youtube.com/watch?v=A9rJQj-YJD0
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 25 2008 01:06pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Feb 25 2008, 07:58pm)
ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?


Toch zie ik die vmbo mensen zonder warn en wasbeertje met.. raar toch? toch alleen iets voor hardcore gabbertjes met bomberjacks ? xD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 25 2008 01:26pm
Quote (Shinobi-tlo @ Mon, Feb 25 2008, 07:06pm)
Toch zie ik die vmbo mensen zonder warn en wasbeertje met.. raar toch? toch alleen iets voor hardcore gabbertjes met bomberjacks ? xD


wat een vergelijking Zzz sleep4.gif
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Feb 25 2008 04:30pm
Quote (stefan_FFH @ Wed, 20 Feb 2008, 16:28)
natuurlijk zijn er ook veel mensen die de bijbel te serieus nemen dat is ook niet goed

maar  het over grote deel van europa neemt de bijbel niet meer zo serieus


Antwoord eens eerlijk op de vragen die ik in m'n post stelde. Zie daarna dat je achterlijk bent, of niet eerlijk hebt geantwoord.

By the way, is er iemand hier die nu eindelijk eens een zinnig argument vóór racisme kan geven?
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 25 2008 04:57pm
Quote (xycho2d @ Tue, Feb 19 2008, 04:00pm)
Dit is Nederland dus nee.


Hahaha, oh wow. Hier breek ik me de bek niet bij open, echt niet.

Quote (JurK. @ Tue, Feb 19 2008, 03:26pm)
de ironie

nou, ik vin dat ie er niet moet komen. iedere vorm van islamisering mag tegengegaan worden


Ik hoop dat dit de dronken carnavalvierende Jurgen is...

Islamisering klinkt als een slecht woord, vind je niet?

Quote (speedcaster @ Mon, Feb 25 2008, 10:30pm)
Antwoord  eens eerlijk op de vragen die ik in m'n post stelde. Zie daarna dat je achterlijk bent, of niet eerlijk hebt geantwoord.

By the way, is er iemand hier die nu eindelijk eens een zinnig argument vóór racisme kan geven?


Angst is eentje, kijk maar naar het stelletje randdebielen die een heel geloof benadeeld omdat er vage linken naar terrorisme bestaan. Dan is er nog iemand die werkelijk waar ALLE TURKEN EN MAROKKANEN haat omdat ze hem een keertje hebben gepest, boehoe ='(

Het is makkelijk om een zondebok aan te wijzen en alles wat de media je voorschoteld voor lief te nemen.

Grappig dat Dennis (Pyf-secret) het heeft over verdraagzaamheid. Het is bij jou ver te zoeken, jongen. Als je niet in Allah, God of iets anders gelooft betekent dat meteen dat iedereen die dat wel doet een idioot is? Ik ken namelijk iemand die dat wel denkt.

Daarnaast ben ik sterk voor vrijheid van meninsuiting en liberalisatie. Als iemand zijn geloof wil beoefenen, waar dan ook, dan heeft hij goed recht!

Edit: "Ja" gevote overigens...

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 25 2008 04:57pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111229Next
Closed New Topic New Poll