Quote (xycho2d @ Tue, Feb 19 2008, 04:00pm)
Dit is Nederland dus nee.
Hahaha, oh wow. Hier breek ik me de bek niet bij open, echt niet.
Quote (JurK. @ Tue, Feb 19 2008, 03:26pm)
de ironie
nou, ik vin dat ie er niet moet komen. iedere vorm van islamisering mag tegengegaan worden
Ik hoop dat dit de dronken carnavalvierende Jurgen is...
Islamisering klinkt als een slecht woord, vind je niet?
Quote (speedcaster @ Mon, Feb 25 2008, 10:30pm)
Antwoord eens eerlijk op de vragen die ik in m'n post stelde. Zie daarna dat je achterlijk bent, of niet eerlijk hebt geantwoord.
By the way, is er iemand hier die nu eindelijk eens een zinnig argument vóór racisme kan geven?
Angst is eentje, kijk maar naar het stelletje randdebielen die een heel geloof benadeeld omdat er vage linken naar terrorisme bestaan. Dan is er nog iemand die werkelijk waar ALLE TURKEN EN MAROKKANEN haat omdat ze hem een keertje hebben gepest, boehoe ='(
Het is makkelijk om een zondebok aan te wijzen en alles wat de media je voorschoteld voor lief te nemen.
Grappig dat Dennis (Pyf-secret) het heeft over verdraagzaamheid. Het is bij jou ver te zoeken, jongen. Als je niet in Allah, God of iets anders gelooft betekent dat meteen dat iedereen die dat wel doet een idioot is? Ik ken namelijk iemand die dat wel denkt.
Daarnaast ben ik sterk voor vrijheid van meninsuiting en liberalisatie. Als iemand zijn geloof wil beoefenen, waar dan ook, dan heeft hij goed recht!
Edit: "Ja" gevote overigens...
This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 25 2008 04:57pm