d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 17 2008 01:22pm
Paladin is duidelijk het sterkst, maar ik vind sorc leuker. happy.gif
Member
Posts: 1,071
Joined: Feb 17 2008
Gold: 0.34
Feb 17 2008 01:58pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Feb 15 2008, 03:48pm)
gf baba


Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 17 2008 02:23pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 07:20pm)
FoH is niet echt overpowered, maar het zorgt er wel voor dat elke build stashgear moet gaan halen. In een pub doet niemand dat, dus ja, dan ben je verreweg de sterkste in de game. Zodra je 1on1 gaat, zal iedereen zoveel stacken dat jij weer geen kans hebt, dus dat is ook niet echt top. Daar komt bij dat FoH niet te veel skill vereist en hoerig saai is, dus ik raad hem af.

Ik had meerdere chars, dus had genoeg afwisseling. Als je één goede wilt, zou ik kiezen uit: elke sorc, WW barb, liberator (tier 1 vormend imo). Daarna: bowa, trapper, boner, java.


barb is best duur lijkt mij vanwege de max/ar/life (moeten natuurlijk wel goed zijn

trapper lijkt mij wel wat smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 02:34pm
beste char fuzzy zon biggrin.gif

amazon in bearform :>

oftewel: fuzzy dodger uglystupid1.gif
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 17 2008 02:44pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 17:58)
ep mag je ook niet telen met assa/baba/nec/ama/pala

en lvl 49 gebruiken weer lageren rw's?


Dat is natuurlijk wel waar.
Maar feit is dat de characters dan meer hun eigen skills gaan gebruiken, en daar hoort teleport niet bij (behalve bij sorc dan^^)
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 17 2008 02:50pm
Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 17 2008, 07:25pm)
Teleport charges amu op ww barb

Verdomd irritant om tegen te spelen xD


25 keer proberen gun ik ze wel hoor, dan gaan ze wel neer tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 17 2008 03:00pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 17 Feb 2008, 21:50)
25 keer proberen gun ik ze wel hoor, dan gaan ze wel neer tongue.gif


wat speel jij dan voor char??
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 17 2008 03:03pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Feb 17 2008, 09:50pm)
25 keer proberen gun ik ze wel hoor, dan gaan ze wel neer tongue.gif


je zou er van verschieten hoeveel ze je kunnen raken in die 25 keer xD
speel jij eigenlijk nog?

ik zag je eens een keer in jaro's fl staan maar je was naar het schijnt al lang niet meer on geweest

This post was edited by Demonsangel on Feb 17 2008 03:03pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 05:33pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 22:23)
barb is best duur lijkt mij vanwege de max/ar/life (moeten natuurlijk wel goed zijn

trapper lijkt mij wel wat smile.gif


Ik had, denk ik, de beste trapper op L3. Kon bijna alles wel aan, maar de afweging damage vs DR/life/resists/mana was erg lastig. Ze was goed uitgerust, maar nog lang niet perfect.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 17 2008 06:47pm
Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 17 2008, 10:03pm)
je zou er van verschieten hoeveel ze je kunnen raken in die 25 keer xD
speel jij eigenlijk nog?

ik zag je eens een keer in jaro's fl staan maar je was naar het schijnt al lang niet meer on geweest


Nah 'k speel niet echt meer, en rustig al m'n spullen aan het verkopen, 'k zoek bvb de juiste mensen om mijn perm items aan te verkopen, 'k zou het zonde vinden dat ze geduped worden.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll