☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Post Je Gevoelens Topic
Prev
1
8
9
10
11
12
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1646
Replies: 116
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#91
Feb 11 2008 11:36pm
-.-
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#92
Feb 12 2008 06:53am
Wat een intressante en inteligente gesprekken zijn hier toch weer aan de gang
Mijn sig was een simpele van google af getrokken plaatje
This post was edited by Apachai on Feb 12 2008 06:53am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#93
Feb 12 2008 07:06am
Quote (Apachai @ Tue, 12 Feb 2008, 14:53)
Wat een intressante en inteligente gesprekken zijn hier toch weer aan de gang
Mijn sig was een simpele van google af getrokken plaatje
Net als die foto in je profiel, toch?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#94
Feb 12 2008 07:17am
Quote (Skulvar @ Tue, 12 Feb 2008, 00:21)
Dat zien we.
dat zien we zegt ie.. mijn sig is toch wel mooier dan 80% van de sigs in dit forum..
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#95
Feb 12 2008 07:34am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Feb 12 2008, 01:17pm)
dat zien we zegt ie.. mijn sig is toch wel mooier dan 80% van de sigs in dit forum..
ik kan geen sigs zien
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#96
Feb 12 2008 09:11am
dat komt omdat die 80% op dit forum ( dutch ) zoveel warn heeft dat ie geen sigs kan doen
ik vind je sig wel gein maar niet mijn smaak
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#97
Feb 12 2008 11:23am
mijn sig >> ^^
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#98
Feb 12 2008 11:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 05:23pm)
mijn sig >> ^^
waarom zit jij nog steeds op dit forum ratje?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#99
Feb 12 2008 11:45am
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 18:31)
waarom zit jij nog steeds op dit forum ratje?
en jij dan?
jij bent tog ook al 2x ge-yoghurt-ed
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#100
Feb 12 2008 01:17pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 12 Feb 2008, 14:17)
dat zien we zegt ie.. mijn sig is toch wel mooier dan 80% van de sigs in dit forum..
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Zo mooi vind ik hem ook weer niet.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
8
9
10
11
12
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact