d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 18 2008 11:35am
Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 17:20)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....


William daarentegen weigerde te pijpen voor zijn tag, dus ook dat ging fout.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 18 2008 11:38am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 18 Jan 2008, 13:43)
Nee, mjolnir was die Nederlander. Bratislava toch niet?

Ach so, Bratislava was een Belg.
Mjolnir ken ik alleen van naam dan, kan me niet heugen ooit met hem te maken gehad te hebben.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2008 11:56am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 18 Jan 2008, 18:35)
William daarentegen weigerde te pijpen voor zijn tag, dus ook dat ging fout.


Wie is William ?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2008 11:58am
Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 18:56)
Wie is William ?


ik zal er maar voor uit komen, want ik schaamde me een beetje voor deze naam.
ik heet niet tom, maar eigelijk william, sorry dat ik jullie al die tijd voor de gek heb gehouden
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 18 2008 12:16pm
Quote (mUMmY- @ Fri, 18 Jan 2008, 14:44)
Innocence is toch niet 'weggepest'? ohmy.gif


Jawel, wie heeft de lijst weer opgegraven?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 12:24pm
Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 19:20)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....


die irc logs waren priceless. sereieus biggrin.gif:D

Njaguar: And you vouched for vsg timo
timo: no i dident
njaguar shall we bet a banned tag for that?

BAN jammer dat ik de originele logs niet meer heb.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2008 01:20pm
Haha ja biggrin.gif Op zo'n manier ging het wel ja biggrin.gif Die tijd was echt wel het mooiste.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:53pm
Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven ........... icon_pointr.gif .................... hand.gif

This post was edited by tenshinhan on Jan 18 2008 04:53pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:57pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:58pm
Quote (edujackass @ Sat, 19 Jan 2008, 00:57)


Niet leuk !
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll