d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tijd Voor Clanmembers > Lees Keer Vanbinnen
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 03:29pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Dec 2007, 22:23)
ik doe geen tvt's meer laatste keer was nog met oor-dean
oOR-Dean tha bomb.


JWT.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 12 2007 03:29pm
Quote (Demonsangel @ Wed, Dec 12 2007, 10:23pm)
volgens mij ben jij een hoer, maar je zag mij toch niet cryen?

ik doe geen tvt's meer laatste keer was nog met oor-dean

nu lld of mld is het enige dat ik nog doe


Hoer of niet, hij's dan wel mijn hoer.
Dus let wat op je taal jongeman!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 12 2007 03:30pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Dec 12 2007, 10:29pm)
Hoer of niet, hij's dan wel mijn hoer.
Dus let wat op je taal jongeman!


Ik ben ontroerd. . .
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 12 2007 03:39pm
Quote (Demonsangel @ Wed, Dec 12 2007, 10:30pm)
Ik ben ontroerd. . .


Quote (Demonsangel @ Wed, Dec 12 2007, 10:23pm)
maar je zag mij toch niet cryen?


Toch wel!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 12 2007 03:46pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Dec 12 2007, 10:39pm)
Toch wel!


zag = verleden tijd

ontroerd was nu :x
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 03:48pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Dec 2007, 22:46)
ontroerd was nu :x

Quote (Ov2rkill)
Quote (demonsangel)
maar je zag mij toch niet cryen?
Toch wel!
Toch wel!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 12 2007 04:04pm
Quote (Doggy-Style @ Wed, Dec 12 2007, 10:48pm)
Toch wel!


hou op met pesten! 2v1 tssk :X
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 13 2007 02:22pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Dec 12 2007, 09:29pm)
Hoer of niet, hij's dan wel mijn hoer.
Dus let wat op je taal jongeman!


zolang je maar betaald he danny wink.gif ( moet geld nog van vorige keer )
Quote (Demonsangel @ Wed, Dec 12 2007, 09:46pm)
zag = verleden tijd

ontroerd was nu :x


ontroerd is nu
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 14 2007 03:50am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Dec 2007, 23:04)
hou op met pesten! 2v1 tssk :X
Mijn excuses, wist niet dat je zo gevoelig bent.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 14 2007 07:35am
Quote (Doggy-Style @ Fri, Dec 14 2007, 10:50am)
Mijn excuses, wist niet dat je zo gevoelig bent.


ik vergeef je

Quote (cranium-sf @ Thu, Dec 13 2007, 09:22pm)
ontroerd is nu

je mama
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1891011Next
Closed New Topic New Poll