d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > De Doodstraf.
Prev189101112Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 23 2006 12:57pm
Quote (Ov2rkill)
Quote (xepolite)
Op welke manier moeten zij gaan terugbetalen?
Door simpelweg te werken, werk dat ze kunnen of waar ze toe tot in staat zijn.
Btw, hoe komt het dat je nou opeens nog meer warns hebt?

Hum, misschien, maar dan nog; wat voor werk precies? ik zou ze niet graag elke dag op transport zetten. Maakt ook verder niet uit, dat is natuurlijk een heel ander verhaal happy.gif

Hah en die warns? Moderators *cough* Neo *cough* vinden het niet gepast om op een forum (Character strat & guides), naast vragen te beantwoorden ook wat plezier te hebben. In dat'plezier hebben ben ik niet de enige, maar toch vinden ze het spam.. jammer, zo beknopt die mensen.

EDIT; QUOTE TAGS!1!@! motz2.gif

This post was edited by xepolite on Mar 23 2006 12:58pm
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Mar 23 2006 01:13pm
Quote (xepolite @ Thu, 23 Mar 2006, 19:57)
Quote (Ov2rkill)
Quote (xepolite)
Op welke manier moeten zij gaan terugbetalen?
Door simpelweg te werken, werk dat ze kunnen of waar ze toe tot in staat zijn.
Btw, hoe komt het dat je nou opeens nog meer warns hebt?

Hum,
misschien, maar dan nog; wat voor werk precies? ik zou ze niet graag
elke dag op transport zetten. Maakt ook verder niet uit, dat is
natuurlijk een heel ander verhaal^_^

Hah
en die warns? Moderators *cough* Neo *cough* vinden het niet gepast om
op een forum (Character strat & guides), naast vragen te
beantwoorden ook wat plezier te hebben. In dat'plezier hebben ben ik
niet de enige, maar toch vinden ze het spam.. jammer, zo beknopt die
mensen.

EDIT; QUOTE TAGS!1!@! motz2.gif

Als je nou gewoon ff 1 maandje rustig bent op de forums, heb je alweer 70%. En misschien is ie zelfs in zo'n goeie bui, dat ie zelfs 2 warns weg haalt ooit, misschien. (wie weet wie weet, wat nog niet is moet nog komen)
Ik had eerst ook 50%, en nu weer 0, dus... smile.gif
Member
Gold: 0.31
Mar 23 2006 01:19pm
Mensen die levenslang zitten zouden geen werk moeten doen dat ze graag zouden doen, ze zouden werk moeten doen dat de maatschappij het meest oplevert. Dit kijkende naar de capaciteiten van de mensen die levenslang zitten.

En mja, kzou zeggen stuur es pm nr neo ofzo ><
Ofja probeer wat van je oudere warns weg te krijgen smile.gif
Member
Mar 23 2006 01:22pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 23 Mar 2006, 20:19)
Mensen die levenslang zitten zouden geen werk moeten doen dat ze graag
zouden doen, ze zouden werk moeten doen dat de maatschappij het meest
oplevert. Dit kijkende naar de capaciteiten van de mensen die
levenslang zitten.

En mja, kzou zeggen stuur es pm nr neo ofzo ><
Ofja probeer wat van je oudere warns weg te krijgen smile.gif

Ik vind dat je ze werk moet doen wat er gedaan moet worden, ongeacht of ze het leuk vinden of niet, als ze dat niet vinden, moeten ze het maar leuk vinden. Het is hun eigen schuld dat ze in de gevangenis zitten. Moeten ze een keer iets leuks doen, nou meevallertje, moeten ze iets saais doen, eigen schuld dikke bult. Ik had laatste ergens gehoord dat de gevangen betaald kregen om te werken, maar dat geld moesten ze meteen weer inleveren bij de gevangenis voor het feit dat ze in de gevangenis zitten. Als ze meer werkte, kregen ze beter eten, minder werken = slechter eten.
Member
Gold: 5,901.42
Mar 24 2006 05:36am
je kan ze bijvoorbeeld lopende band werk laten doen, of gewoon alle gevangen op een fiets zetten, en energie laten opwekken biggrin.gif
ut zal neit heel nederland van energie kunnen voorzien, maar bespaard de gevangenis weer een beetje van de kosten
Member
Mar 24 2006 08:44am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 24 Mar 2006, 12:36)
je kan ze bijvoorbeeld lopende band werk laten doen, of gewoon alle gevangen op een fiets zetten, en energie laten opwekken biggrin.gif
ut zal neit heel nederland van energie kunnen voorzien, maar bespaard de gevangenis weer een beetje van de kosten

Toevallig hadden wij het daarover bij natuurkunde, 2 dagen geleden. Ik vroeg ook waarom ze dat niet lieten doen, maar om 1 kWh te krijgen, zouden ze echt heel lang moeten fietsen, ik ben vergeten hoe lang, maar het was echt iets in de duizenden kilometers ohmy.gif. En dan heb je pas 1 kWh... Reken maar uit wink.gif
Member
Mar 24 2006 08:47am
oki, heb ik nog niet gehad met natuurkunde.
Maar ik denk dat ze vast wel iets kunnen doen om onze maatschappij te verbeteren
Er moet gewoon een soort baan zijn, waarin ze ons helpen, maar ze neit in aanraking komen met de maatschappij
Member
Mar 24 2006 08:49am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 24 Mar 2006, 15:47)
oki, heb ik nog niet gehad met natuurkunde.
Maar ik denk dat ze vast wel iets kunnen doen om onze maatschappij te verbeteren
Er moet gewoon een soort baan zijn, waarin ze ons helpen, maar ze neit in aanraking komen met de maatschappij

Maak een fabriek -> produceer spullen zonder loon uit te betalen -> verkoop de spullen heel goedkoop, omdat er geen loonskosten hoeven worden verrekend, de economie stijgt daar ook nog door. Maar dat is dan weer mijn kijk tongue.gif
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 24 2006 08:56am
Wat een onzin, het gaat over mensen die de doodstraf zouden krijgen, met andere woorden; niet veel.
Member
Mar 24 2006 10:57am
Quote (xepolite @ Fri, Mar 24 2006, 04:56pm)
Wat een onzin, het gaat over mensen die de doodstraf zouden krijgen, met andere woorden; niet veel.

ja, het gaat erover dat de doodstraf afgeschaft moet worden.
en dan hebben we nu dus een oplossing, fabrieken zonder loonkosten.
hierin meot je niet alleen moordenaars zetten, maar gewoon alle gevangen, anders is het nog zinloos
Go Back To Nederlands Topic List
Prev189101112Next
Add Reply New Topic New Poll